we haar de trailer ingekregen met een longerlijn achter haar kont
oke klaar.. 2e klaar daarna was het staken, wat in mijn ogen gewoon
aanstellen is!! MAargoed ze is er nog paar keer in en uit geweest en het was klaar!
Nou vandaag nog even geoefend en het hoofdstuk trailer is nu voor
mij eigenlijk gewoon afgesloten, het word me gewoon te gevaarlijk
voor mij en voor Shannon hier een stukje verslag van vandaag:
Nou ceciel en ik hebben toenet weer geoefend met Shannon nou met een longerlijn achter haar kont ging ze erin.. Daarna wouden we het nog een keer doen maar dan met de middenstuk goed zeg maar en de klep dicht.. Toen begon het gesodemieter! Ze begon te steigeren en echt hoog, ze trok ons bij wijse van mee als we hadden vast gehouden! Nou even rustig dit dat toen kwam ze WEER de lucht in en zo hoog dat ze dus achterover viel.. Gelukkig op haar zij en niet op haar rug. Ceciel had haar dat moment vast, ik stond er schuinachter Dus ik ging helemaal van SHANNNNOOOON!NNNN!!!! Maar ze stond direct weer op dus.. Maar ik denk dat het hoofdstuk Trailer bij deze is afgelopen.
Ceciel en ik hebben allebei lopen huilen ( ) , Ik ben zo geschrokken ze ging zo ver dat ze gewoon achterover klapte en echt ik was zo bang! maargoed het hoofdstuk trailer is hierbij denk ik afgelopen.. Dadelijk begon ze te steigeren als we op de stenen oefende? dan had ze zeker wat gehad..
Wie heeft een oplossing want ben echt heel erg geschrokken! Ze klapte gewoon om.. en hard ook
als het op de stenen was weet ik niet wat ze had gehad.......
Groetjes Linsey en Shannon