vakantie in Kamperland (Z) manege de strandhoeve

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

flugeltje

vakantie in Kamperland (Z) manege de strandhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 16:41

is er iemand die zijn paard weleens op manege Kamperland in Zeeland heeft gehad ????

Hoe beviel dat ???

Steffi91

Re: vakantie in Kamperland (Z) manege de strandhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:28

Hey!
Ik heb zelf geen paard maar ik rijd er wel!
De boxen zijn vrij ruim ( ik denk 3 op 3 ), het is een heel "lichte" stal met veel faciliteiten zoals solarium, wasplaats, weides enzo... De stallen worden goed schoon gehouden, er is een binnenbak van 20 op 40 met een goede bodem ( vind ik toch) en een grote maar vrij zware buitenbak van 20 op 60. Voor de rest kun je er mooie buitenritten maken. Als je nog vragen hebt, stel ze dan maar hoor Lachen

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 21:07

oooh oke....ja ik ben er al wel wezen kijken...ziet er allemaal goed uit..maar ik wilde ook graag op het strand gaan rijden..maar lijkt me een stuk er vandaan....maar doen ze dat ook van die stal uit, naar het strand gaan...en is het ook mogelijk om dat alleen te doen..want die van mij word vrij onrustig als ik met meerdere paarden naar buiten ga

Steffi91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:41

Je hebt 2 stranden en je kunt op beiden rijden. De ene is die van het Roompot resort en is op 5 min rijden, dat is niet zooo groot dus best niet op de drukke uren gaan Knipoog Op k denk een halfuur rijden heb je het noordzeestrand, dat is echt wel groot en heel fijn om te rijden vind ik zelf. Ze organiseren strandritten van 1u nr het kleine strand en van 2u nr het grote strand. Je kunt zeker met je eigen paard meerijden maar je kunt altijd op eigen houtje de omgeving verkennen zonder iemand van de manege erbij ofzo, als je dat bedoelt.

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 18:17

oke geweldig dank je wel voor de info..heb er al helemaal zin in

Steffi91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:05

Graag gedaan Knipoog Laat iets weten hoe het was!