Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
judithh schreef:zelf ben ik ook een bokker die ook daarbij jureert en lesgeeft. Ik zie er geen kwaad in als je hier bepaalde ervaringen plaatst, zolang dat niet met naam en toenaam gebeurt.
judithh schreef:zelf ben ik ook een bokker die ook daarbij jureert en lesgeeft. Ik zie er geen kwaad in als je hier bepaalde ervaringen plaatst, zolang dat niet met naam en toenaam gebeurt.
Muts1981 schreef:judithh schreef:zelf ben ik ook een bokker die ook daarbij jureert en lesgeeft. Ik zie er geen kwaad in als je hier bepaalde ervaringen plaatst, zolang dat niet met naam en toenaam gebeurt.
Ook niet als er beledigende woorden in voor komen???
Richtlijnen JI schreef:Als je teleurgesteld bent over je wedstrijd, de jurybeoordeling of de vereniging, denk dan eerst na over hoe je dat opschrijft. De paardensport op basisniveau steunt voor het overgrote deel op vrijwilligers en we verwachten dat over iedereen met respect geschreven wordt. Vallen je punten tegen, vraag je dan eerst eens af of die proef nu wel echt zo goed was.
Vaste regels WD schreef:De algemene bokt regels zijn natuurlijk ook op WD van kracht!
Het noemen van namen van juryleden is niet toegestaan. Deze worden altijd verwijderd.
nee zolang er geen naam of toenaam wordt gegeven ... wij als ruiters, amazones of zelf 'foute' pony moeders zetten hier toch ook wel eens onze frustraties neer!!! Of is u heilig???Citaat:Ook niet als er beledigende woorden in voor komen???
Otje_Elliot schreef:Ik volg ook wel eens hier de uitlatingen van een jurylid uit het verre noorden, aan de ene kant kan ik zoooo geweldig om deze persoon lachen aan de andere kant denk ik ook wel eens 'oeiiiii jij bent echt geen makkelijke!'