Anky kleding echt zo goed ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Anky kleding echt zo goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:51

Hoi,

Is de kleding van Anky ( t-shirts polo, trui etc ) nou echt zo goed van kwaliteit ? Of zijn er andere merken die net zo goed zijn ? En wat vinden jullie er zo goed aan ?

Groetjes,

Maris

marloezzke

Re: Anky kleding echt zo goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:57

ik werk in een ruitersportzaak en rijd zelf iedere dag op mijn eigen paard.

omdat ik in een ruitersportzaak werk probeer ik heel veel merken (te verleidelijk gewoon Tong uitsteken)

ik vind anky toch wel 1 van de toppers hoor, sommige dingen heb ik al vanaf 1 van de 1e collecties en zien er nog super uit.
daarnaast vind ik het ook allemaal heel fijn dragen!
sommige dingen bleven niet mooi of vertoonde fabrieksfouten, die heb ik meteen terug gestuurd en vergoed gekregen, dus de service is ook heel erg goed.

verder vind ik, cavallo, kyra k, kentucky, kingsland en pikeur ook erg goed.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:00

De Anky kleding ben ik geen fan van, op enkele uitzonderingen na. Ik vind persoonlijk de pasvorm ook een beetje raar zo af en toe.
De Anky pads vind ik wel geweldig, liggen super bij mijn paard en ze staan mooi!

PK vind ik een leuk merk, niet alles zit even goed maar ze hebben vaak wel mooie dingen.
Pikeur kleding is het einde, he-le-maal geweldig! Geweldig duur, dat wel...
Ook Eurostar heeft mooie dingen. Bovenkleding heb ik daar eigenlijk nooit van, maar wel al m'n rijbroeken. Ik doe er al een jaar of vijf mee en ze blijven heel mooi!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:02

vind pk minder op langer termijn, samen met eurostar en br e.d.

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:03

ik heb verschillende anky kleding en pads.
ik ben zeer tevreden over de spullen.
mijn broeken blijven heel mooi en ook de vesten en shirtjes blijven mooi, ook na vaak wassen.
je moet er wel wat voor betalen maar dan heb je ook wel wat.
de pads vind ik super! goeie vorm en blijven super liggen.
ik heb al mijn andere dekjes weg gedaan en koop ook alleen nog maar anky's.......

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:05

nou ik vind mijn anky rijbroek wel fijn, ondanks dat hij nu al gaat pillen.. en een t-shirtje wat ik heb is echt mega gekrompen terwijl hij nooit in de droger gaat.. over mijn jas ben ik wel te spreken die is super!!! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:08

Sinke in Vrouwenpolder heeft het jaren geleden al uit het assortiment gehaald.Als je wat flinker bent dan maat 34-36 wordt je in een Anky-outfit niet bepaald charmanter door de slechte pasvorm. Bovendien vind ik het net iets te hippe kleurtjes en modelletjes.
Persoonlijk zweer ik het bij Pikeur, een stuk goedkoper, blijft langer mooi, tijdloos en charmant voor vrouwen met maat 38+.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:12

ik heb 2 rijbroeken met leren zitvlak van anky en een wedstrijd shirt ik vind het geweldig die rijbroeken ook ik heb nog nooit z`n fijne rijbroek gehad ik had eerst kentucky maar anky vind ik fijner.En ze blijven mooi ook na zoveel keer wassen is echt kwaliteit

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:36

daniella74 schreef:
Sinke in Vrouwenpolder heeft het jaren geleden al uit het assortiment gehaald.Als je wat flinker bent dan maat 34-36 wordt je in een Anky-outfit niet bepaald charmanter door de slechte pasvorm. Bovendien vind ik het net iets te hippe kleurtjes en modelletjes.
Persoonlijk zweer ik het bij Pikeur, een stuk goedkoper, blijft langer mooi, tijdloos en charmant voor vrouwen met maat 38+.

ik denk dat het erg ligt aan welk model je neemt. ik heb zelf maat 40 (42 anky) en heb het model met rits. ik heb ook een broek van ander merk met steekzak en daar word ik een stuk breeder in
en tja de kleurtjes..... die vind ik juist geweldig Haha! maar smaken verschillen gelukkig

PrisSyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:39

Vind anky erg fijn heb bijna alles allleen maar van anky het blijft lang mooi en zit ook nog is erg lekker rijboeken heb ik ook nog wel van pk maar vind ik minder als anky ... jassen van pk en besten ect wel erg fijn

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:41

Ik ben zelf helemaal niet zo merkgevoelig maar ik vind de anky kleding toch wel erg fijn. Ik heb zelf twee fleecejacks, en een gewoon jack ervan en deze zijn alledrie net zo fijn. Ik heb ook een pikeurfleecejack maar dan vind ik die van Anky toch fijner.
Ik heb zelf maat M in de anky jacks. Normaal gesproken heb ik maat 38 dus dat komt wel redelijk overeen.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:43

de maten komen meestal wel overeen met normale maten, maar soms klopt er geen bal van, maar dat geld voor veel merken.

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:53

Ik heb veel Anky kleding, erg fijn hoor

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:05

K hoor vaak negatieve verhalen om mee heen over Anky spullen, dat t snel slijt, niet netjes is afgewerkt enzo. Maar k ben er zelf wel tevreden over! (zeker over t hoofdstel Knipoog)

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:20

Ik heb niet zo heel veel ervaring met Anky Kleding, maar ik ben super tevreden met mijn ankyjas Haha!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:41

Ik heb alleen de pads van anky, die vind ik super van kwaliteit. Ja

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:29

Ik heb een bodywarmer, een trui en een mouwloze polo van Anky.
Sinds kort ook de rubberlaarzen.

Het is allemaal wel goed kwaliteit, SUPER ademend!
Alleen zijn er al veel naden van de trui losgelaten, de eerste dag die ik 'm aanhad, bleef mijn ring steeds achter haken.

Verder zijn de bodywarmer en mouwloze trui echt perfect!

Laarzen ook Ja

Alleen vind ik het zo duur, das jammer. Wel wil nog heel graag een fleece vest van haar, en een trui van haar vorige collectie.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:32

Ben ook fan van de Anky-kledinglijn. Heb een paar jassen, twee broeken en nog verschillende shirtjes en vestjes. Komt allemaal goed de wasmachine uit, zit lekker en ziet er nog leuk uit ook. De prijzen zijn idd wat aan de hoge kant, al komt het met grote regelmaat ook wel in de uitverkoop Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:42

joy76 schreef:
Ben ook fan van de Anky-kledinglijn. Heb een paar jassen, twee broeken en nog verschillende shirtjes en vestjes. Komt allemaal goed de wasmachine uit, zit lekker en ziet er nog leuk uit ook. De prijzen zijn idd wat aan de hoge kant, al komt het met grote regelmaat ook wel in de uitverkoop Lachen

Inderdaad!! Daar heb ik mijn mouwloze shirtje ook van!

De rest uit de Anky stand in Aachen, maar daar waren de prijzen ook niet eens zo heel hoog. Ik heb ook een gewoon vestje van Anky, met een grote A op de achterkant.

Die is ook wel fijn maar helaas niet echt warm. Ik wil echt super graag een fleece vest!!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:09

Ik vraag me af he. doen julie die kleding ook aan in het dageijks leven (buiten paardrijden om?)

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:45

sommige dingen vind ik wel kunnen, maar toch doe ik het alleen aan voor te rijden.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 18:40

Bijna allemaal enthousiaste verhalen dus over de Anky kleding. Alleen de maten ???Ik heb maat 40, wil wel eens kijken naar 2dehands Anky spullen ( of goedkope nieuwe ) maar welke maat Anky kleding moet ik dan hebben, L ?

Groetjes,

Maris

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:42

Jolandaa schreef:
Ik vraag me af he. doen julie die kleding ook aan in het dageijks leven (buiten paardrijden om?)

Ik draag ze buiten af Lachen rij geen paard meer, en vind ze te goed en mooi om te laten liggen. De rijbroek natuurlijk niet Haha!

Ik vind anky een super merk en met mega kwaliteit

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:06

ja L zal meestal wel goed zijn maar het ligt wel heel erg aan het model hoor!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:34

ik vind het een heerlijk merk (qua jasjes en truien)
Alleen soms vind ik de maatvoering een beetje vreemd. sommige truitjes en jasjes vallen klein en weer andere jassen vallen wat aan de ruime kant.

maar qua kwaliteit is het perfect!