Horka Superstar of Eurostar Sprint

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ninaka

Horka Superstar of Eurostar Sprint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 17:48

Ik heb een niet alledaagse maat Bloos Ik heb wat meer kilootjes dan de meesten hier, dus mijn keuze in rijbroeken is wat beperkt.
Ik heb altijd een eurostar broek gehad, maar het betreffende model is uit de collectie Boos! dus moet op zoek naar een nieuwe.

Ik wil ook weer niet teveel geld uitgeven, maar ik heb nu 2 broeken gevonden tegen een redelijk prijs. Maar dan is nu de vraag hoe is de kwaliteit.

Ik heb nu gevonden de Horka Superstar (via internet) en de Eurostar Sprint (in de winkel). De eurostar is van een dunnere stof dan die ik eerst had.
Van de Horka is gezegd dat die ongeveer dezelfde stof heeft als de eurostar (maar ja, welke??).

Dus om een lang verhaal korter te maken, wie heeft er ervaring met deze broeken? Welke zouden jullie me aanraden en welke is het meest slijtvast? Welke geeft het meeste waar voor je geld?

Florentine_

Re: Horka Superstar of Eurostar Sprint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:20

Eurostar vind ik altijd fijn, en sowieso omdat je die kunt passen, en die andere niet. dus ik zou voor de Eurostar gaan

flames2dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:51

eurostar vind ik een kwalitatief iets beter merk

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 01:01

De horka moet je toch ook wel via de winkel kunnen kopen (en dus ook passen)??? Ik heb jarenlang horka's gedragen, ik deed er echt vreselijk lang mee, echt geweldige kwaliteit, uiteindelijk slijten maar dan nog niet stuk gaan. Nu een eurostar sinds een jaartje, die zit ook goed. Ik vind er, omdat al mijn horka's heel erg lang meegingen (bij veel rijden, eigen paard, en ook veel stalwerk) vooralsnog geen verschil in zitten, zou dus kijken welke je het lekkerste zit!

Kijk anders eens op www.horka.nl daar staan 2 importeurs op in NL, die kunnen vast wel verkoopadressen noemen.
Hoe weet je dan trouwens dat je die broek wilt, als je hem niet hebt kunnen passen?

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 10:34

Die via internet, is via een internetwinkel, dus die kan ik altijd terugsturen indien nodig.
Maar doordat ik de stof van die Eurostar zo dun vind, vraag ik me dus af he slijtvast die is.
En de 2 ruitersportzaken hier in de buurt verkopen geen Horka (meer), misschien zegt dat toch ook wel genoeg. Maar hoor hier toch ook wel positieve verhalen over Horka, dus misschien toch nog maar even verder zoeken.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:26

Ik heb een Horka én een Eurostar maar vind Eurostar fijner Knipoog

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:12

Ik ben ook fan van Eurostar broeken.

Ik zou dan ook een broek kopen die je eerst kan passen! Dan weet je in ieder geval zeker dat ie goed zit! Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:14

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:25

Ik heb goede ervaringen met Eurostar broeken. Ook met het model sprint. Al mijn eurostarbroeken zijn
meerdere jaren meegegaan. Waarbij ze gemiddeld 3x in de week werden gebruikt en 1x in de week gewassen. Twee broeken heb ik nu al ruim 6 jaar. Deze heb ik in het begin intensief gedragen, nu gebruik ik ze als reserve. Dit zijn de modellen sprint. Mijn goede broeken zijn eurostars met een leren zitvlak en een hoge tailleband en die vind ik zelf op dit moment fijner (ben verwend geraakt.)
Met horka heb ik geen ervaring.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:06

ik vind de broeken van eurostar, persoonlijker fijner, alleen dan weer niet de sprint, die heeft namelijk geen gladde stof, tenminste, die broek heb ik hier nog ergens liggen.
Maar er zijn wel meerdere rijbroeken voor mensen met een maatje meer.. (kijkende naar mezelf)

Sjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:21

Hallo,

Ik wil misschien ook een eurostar broek kopen. Maar kan iemand mij vertellen hoe ze vallen qua maat (taille, heupwijdte enzo)? Komt dit een beetje overeen met jullie confectiemaat? En hoe valt de Sprint qua lengte? ('k ben nogal lang)

Alvast bedankt!