Hallo, Hebben jullie daar ook last van? Ik heb een BP van USG en elke keer als ik hem aan heb word ik sneller benauwd. Ligt dat aan mijn BP of hebben jullie hier ook wel eens last van. Ik heb hem volgens mij niet te strak zitten, maar ik heb ook niet het gevoel dat ik vrij kan ademen...
Dat hoort niet. Als je het benauwd krijgt, zit hij of te strak, of heeft hij de verkeerd pasvorm/maat. De mijne zit strak, maar het belemmert mijn ademhaling niet .... zou ook wat zijn anders, val je straks nog door je BP van het paard af omdat je zuurstof tekort komt.
Ik heb het ook wel eens, maar das meer omdat ik het springen en crossen spannend vind, waardoor ik vergeet adem te halen. Was zelfs zo erg dat ik een keer ging hyperventileren.
En wat ik ook merk, is dat als ik hem minder vaak draag, dan past die minder goed en krijg ik het ook ook sneller benauwd.
Ik heb er nooit last van gehad, op een keer na. Toen ik net na de finish in mijn parcours van de ponyrug af vloog kreeg ik een klap op mijn borst van de val en kreeg ik het aardig benauwd door dat ding , maar dat is vrij logisch. Je zit in principe wel stevig opgesloten in een body protector dus dan is het niet raar als je je benauwt kan gaan voelen..