geen cap die past?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

geen cap die past?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 21:02

hey
Ik heb even een vraag ivm caps. Vroeger had ik er een van Horka. Zat goed, maar toen ik ging springen en soms wel eens niet zo goed uitkwam na de sprong, zakte die naar voren. Ik dacht dat hij te groot was, en heb toen een andere cap gekregen. Bleek uiteindelijk dezelfde maat, maar hij voelde strakker aan en bleek beter te zitten.
Maar vrijdag reed ik een paard op stage en toen die begon te bokken, zakte ook deze cap naar voren Verward
Het is erg vervelend (ik zie dan niks meer uiteraard Koe ) maar het is absoluut ook niet veilig...

Ligt dit nu aan de "afstelling" (misschien moet ik een bandje strakker maken of wat dan ook?) of aan het model van cap, of aan de vorm van mijn hoofd? Nagelbijten / Gniffelen
Ben benieuwd of er nog mensen dit probleem hebben...
alvast bedankt!

_mrie_

Re: geen cap die past?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:09

Als ik erg 'wild' doe heb ik dit ook met mijn cap.. Ook eigenlijk altijd gehad, terwijl ze voor de rest gewoon goed zitten. Als degene die ik nu heb 1 maatje kleiner wordt kan ik 'em niet meer op.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:38

Met de HH Pro plus, heb je van die kussentjes, die vormen zich naar de vorm van je hoofd, in het begin
zit het wel gewoon normaal, als een HH of Horka, van
die beginnerscapjes.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:41

Denk dat je dat met elke cap wel hebt.. Als je heel erg je hoofd heen en weer beweegt.. Kweet het eigenlijk ook niet zo goed Tong uitsteken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:52

Ik heb een Casco, zit prima en doordat hij verstelbaar is (door de knop op de achterkant) gaat 'ie best lang mee, denk ik Lachen Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad met dat 'ie verschoof ofzo..

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:00

Ik had juist altijd met die casco caps dat ze heel erg verschoven, met de hh pro plus heb ik dat niet Ja

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:19

Ik heb ook zo'n baggerhoofd waar ik geen een cap op pas.. Heb nu een horka cap die perfect zit Lachen

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 01:19

gewoon van die kurkjes erin proppen, daardoor wordt ie op de juiste plaats voor jou wat kleiner, zowiezo gaat de vulling al best snel plat,
voor de caps die geen stoffen randje meer hebben, heb je nu van dat soort schuim, dat kan je dan eraan plakken,
gewoon even vragen in de ruitersportwinkel (heb beide al gehad Knipoog )