Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat bedoel ik!
Paard van vriendin moet nog flink getrained worden. En wij zelf natuurlijk ook! Staat het op de veluwetrail niet duidelijk aangegeven met bordjes/paaltjes/paddestoelen? Ik koop in ieder geval het boek, maar voor het geval dat dus?
Gaat wel lukken hoor
VeerenAshley schreef:Nog een paar overnachtingsplaatsen (ik heb een paar jaar gelede een rondje zuid-Veluwe gedaan):
- camping Boszicht Laag Soeren (hier ben ik zelf niet geweest, wel goede verhalen over gehoord)
-Fjordenpaardenstamboek Hoenderloo (ik weet niet of dit een officieel adres is, maar ik heb gewoon opgebeld en mocht langskomen)
-natuurvrienden camping in Assel
-kamperen bij de boer in Otterlo (ik zit momenteel in Schotland, en heb het adres niet hier; geldt ook voor andere plaatsen, maar die kun je zelf wel vinden)
-Henriëttehoeve te Wolfheze.
Dan heb je meteen een prachtige ronde!
VeerenAshley schreef:Nee, en heel veel kaarten van Natuurmonumenten en Staatsbosbeheer helaas ook niet.
Je kunt trouwens ook denken aan de ruiterroutes van de Euregioroute, die liggen ook deels in Gelderland.
Maargoed, dan haal ik er inderdaad ook nog even andere boekjes bij!
Kuggur schreef:Een kompas nodig, in Nederland, laat me niet lachen...! Een kaart o.k. maar een kompas is echt overbodig.
, echt op vakantie met je paard!!