Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

Novice schreef:Ik kijk regelmatig het jury hokje in om de jury te bekijken of zij wel zien wat ik doe

texelse schreef:dan de juryleden die tijdens de proef lekker een patatje met eten. Die zijn drukker met het patat in de mayo dopen dan met de proef.
Rijan_ schreef:ik vin het echt schandalig hoor sorry maar er rij wel iemand een proef !
was ook nog de verkeerde kan top gegaan![]()
![]()
maar hat wel winst![]()
KarinvdM schreef:Novice schreef:Ik kijk regelmatig het jury hokje in om de jury te bekijken of zij wel zien wat ik doe
Volgens mij kan je je beter op je proef concentreren... Als je zoiets bij mij doet ga ik waarschijnlijk naar je zwaaien.texelse schreef:dan de juryleden die tijdens de proef lekker een patatje met eten. Die zijn drukker met het patat in de mayo dopen dan met de proef.
Als de jury je 10 minuten laat wachten omdat hij/zij even wat wil eten is het waarschijnlijk ook niet goed...Rijan_ schreef:ik vin het echt schandalig hoor sorry maar er rij wel iemand een proef !
was ook nog de verkeerde kan top gegaan![]()
![]()
maar hat wel winst![]()
Ik heb dit bericht een paar keer moeten lezen voordat ik begreep wat er nu eigenlijk staat...
Waarom zou je geen winst meer kunnen hebben als je een keer verkeerd aanspringt en een keer -2 krijgt omdat je verkeerd rijdt?
Ja, ik zeg ook wel eens wat tegen de schrijfster en ik kijk ook in mijn boekje. Ja, ik eet of drink ook wel eens wat tijdens het jureren.
Waardeloze mensen die juryleden. Ze offeren hun vrije tijd voor je op en wat doen ze? Ze zitten gewoon te eten, te drinken en te kletsen...
Waarom starten jullie eigenlijk nog???

.OoappeloO schreef:Jaa vaak bij de "lage" klasses is dat zo. K merk dat juryleden bij bijv. Z ge-oefender zijn. EN als ze een goede notulist hebben letten ze bijna alleen op de combinatie.
Maar een goede jury heeft maar een kort stukje nodig om te zien of het goed gaat.
Maar k geef toe veel juryleden komen sloom/lui over..
texelse schreef:Zit je voor te lezen en dan zie je dus dit ongeinteresseerde gedrag. Bah. Een jury is ook maar een mens, en die moet ook eten en drinken. Maar doe dat eten dan even na het jureren. Van wat drinken tussendoor hoef je echt niets van een proef te missen.
Ga daar zelf maar eens zitten ieder weekend, om vervolgens al het gezeik van die ruiters die het er niet mee eens zijn aan te horen!