Onderwerp verklede Pas de deux? :#

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vaillant

Onderwerp verklede Pas de deux? :#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 14:00

Hey allemaal,

W ij hebben ieder jaar een lessencompititie op de manege nu hadden een vriendin en ik he idee de paarden leuk aan te kleden ze vinden namelijk allebei alles best. We rijden samen ook naast elkaar in de carrousel dus dachten we een pas de deux met springen of wat dan ook!
wie heeft er een leuk idee voor kleding voor ons en de paarden en miss een leuke pas de deux proef, gewoon B of L1 niveau.

alvast allemaal bedankt!

groetjes Marleen

Sam_Elena

Re: Onderwerp verklede Pas de deux? :#

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:05

wat voor kleur ponys hebben jullie.. ? ik heb ooit is een pas deux gedaan met een vriendin op friezen, we waren verkleed als een sort van donkere krijgers, als uit lord of the rings Knipoog

Vaillant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 14:13

oh dat is ook gaaf!
maar ze zijn allebei bruin de ene wat lichter bruin en een arabier en die van mij is donkerbruin en iets groter een nrps

Quinta11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:20

Heej..
Ik heb ook een keer een pas de deux proef gereden met een vriendin van mij. Wij hadden ook allebij een arabiertje. De een was wit en de ander een bruine. Wij hebben het gewoon in wedstrijd tenu gedaan en een proef op L niveau. Is wel heel erg leuk om te doen!! Haha!
veel plezier ermee!
xx Kim

Vaillant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 14:24

ja maar wij willen graag iets orgineels kwa verkleden als matroos of barbies of wat dan ook.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:28

viewtopic.php?f=10&t=721749&hilit=
Een linkje naar het foto topic waarin een vriendin en ik een pas de deux rijden.
Wij hebben het gelukkig dat we 2 hengsten hebben die compleet de tegenovergestelde kleur hebben en daar hebben we ons tenue op aangepast.
Ga opzoek naar tegenstellingen of gelijkenissen en maak daar gebruik van, wees creatief.

Quinta11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:30

ooh okee Knipoog
Nou veel succes nog met zoeken dan! hebben jullie wel al muziek? ik weet nog wel
dat wij daar toen heel erg lang op hebben gezeten! is erg moeilijk Clown

Vaillant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 14:50

Wauwie! dat is wel een supercombie! Zahlina echt heel mooi zeg maar onze paarden zijn allebei bruin en slank mijn paard is wel wat grover gebouwd en donkerder maar met versiersels kunnen we natuurlijk het tegen overgestelde doen dat is een goed id!
muziek heb ik wel al een liedje maar daar moeten we nog wel mee knutsellen dat het afstemd op de gangen.

bont_jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:00

Zahlina schreef:
viewtopic.php?f=10&t=721749&hilit=
Een linkje naar het foto topic waarin een vriendin en ik een pas de deux rijden.
Wij hebben het gelukkig dat we 2 hengsten hebben die compleet de tegenovergestelde kleur hebben en daar hebben we ons tenue op aangepast.
Ga opzoek naar tegenstellingen of gelijkenissen en maak daar gebruik van, wees creatief.

Gaaf zeg, zeker veel lol gehad Knipoog Gezien jullie glimlach Haha! , zo hoord het he Knipoog