startkaart?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dirke

startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:25

ik wil binnenkort officiele wedstrijden gaan starten, maar hoe gaat dat nou in zijn werk?

ik heb op de site van de KNHS gekeken maar het is me niet echt duidelijk.....

ik woon zelf in de omgeving (gooi, hilversum)

je moet lid zijn van een vereniging ofzo, maar hoe regel ik dat en wat zijn de kosten daarvan....

hoe vraag ik een startkaart aan, en wat kost zoiets nou? dit zou ik graag willen weten voordat ik het aanvraag Bloos

en als je de startkaart hebt moet je dan ook nog per wedstrijd betalen (startcoupons?) en hoe meld je je aan?

wie kan mijn vragen beantwoorden en een beetje duidelijkheid geven? Bloos

xxNANDOxx

Re: startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:24

als je officiele wedstrijden wil gaan rijden moet je inderdaad lid zijn van een vereniging.. en als het goed is kunnen hun voor jou een startkaart aanvragen nadat je alle papieren van het paspoort hebt ingeleverd, dat is allemaal niet zo moeilijk. als je de startkaart hebt aangevraagt kun je zelf of via je ponyclub inschrijven voor wedstrijden.
hoeveel het allemaal kost weet ik niet, daarvoor moet je bij je vereniging of bij de knhs zijn. maar het is ongeveer 40euro voor een startkaart, en ongeveer 5euro per wedstrijd en je kunt iets van 20 coupons bestellen voor 16euro... en hoeveel het verder gaat kosten zoals verenigingskosten weet ik niet presies.

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:29

xxNANDOxx schreef:
als je officiele wedstrijden wil gaan rijden moet je inderdaad lid zijn van een vereniging.. en als het goed is kunnen hun voor jou een startkaart aanvragen nadat je alle papieren van het paspoort hebt ingeleverd, dat is allemaal niet zo moeilijk. als je de startkaart hebt aangevraagt kun je zelf of via je ponyclub inschrijven voor wedstrijden.
hoeveel het allemaal kost weet ik niet, daarvoor moet je bij je vereniging of bij de knhs zijn. maar het is ongeveer 40euro voor een startkaart, en ongeveer 5euro per wedstrijd en je kunt iets van 20 coupons bestellen voor 16euro... en hoeveel het verder gaat kosten zoals verenigingskosten weet ik niet presies.

Ja zusje ,, wat weet je het toch weer goed,,

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:12

kijk even in de FAQ hier op bokt. Lachen

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:19

dirke schreef:
ik wil binnenkort officiele wedstrijden gaan starten, maar hoe gaat dat nou in zijn werk?

ik heb op de site van de KNHS gekeken maar het is me niet echt duidelijk.....

ik woon zelf in de omgeving (gooi, hilversum)

je moet lid zijn van een vereniging ofzo, maar hoe regel ik dat en wat zijn de kosten daarvan....
Ja, Klopt. Bij ons kost de PonyClub € 24 per maand. Je kan googlenen om te kijken welke ponyclubs er bij jou in de buurt zijn en dan eve contact opnemen. Dan weet je meteen wat het kost en wanneer je ees langs kan komen ''proefrijden'' (om te kijken of de club je bevalt Knipoog )
hoe vraag ik een startkaart aan, en wat kost zoiets nou? dit zou ik graag willen weten voordat ik het aanvraag Bloos
Kan via de KNHS of via je ponyclub ( wat overigens makkelijker is ). Het kost als je een pony hebt 25 euro voor de startkaart en ik geloof 40 euro als je een paard hebt of daarbij start
en als je de startkaart hebt moet je dan ook nog per wedstrijd betalen (startcoupons?) en hoe meld je je aan?
Ja, per wedrijd betaal je weer een bedrag om mee te doen ( € 3t/m6 geloof ik bij pony's, tot € 10 bij de paarden ). Hiervoor heb je ook startcoupons nodig, deze zijn aan te vragen bij de KNHS en kosten € 16 per 15 stuks. Je meld je aan via je ponyclub, daar wordt alles uitgelegd.

wie kan mijn vragen beantwoorden en een beetje duidelijkheid geven? Bloos
Ik Clown

erniexnena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:10

bij ons kost de ponylcub 10 euro per maand, en startkaart 38,50 euro en dan moestenw e nog iets voor 37,50:P

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:52

Bij ons kost de rijvereniging €138,- per heel jaar. Dan mag je onbeperkt gebruik maken van de rij- en longeerbak en elke week een les volgen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:33

Lees even de FAQ viewtopic.php?f=29&t=533511 op WD door, mocht je daarna nog vragen hebben dan kan je daar een topic openen. Hier een slotje Lachen