Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Veel suc6 ermeee!
, zorgen dat het wederzijds vertrouwen goed zit (bijv. door middel van grondwerk), en af en toe eens mee met andere paarden.
yvon123 schreef:hallo allemaal,
ik heb een hele lieve haflinger.
maar met buiten rijden is ze overal bang voor, bijna dan.
ze slaat gelukkig niet op hol,maar ze blijft dan staan en wil dan niet verder,dan moet ik afstappen en dan loopt ze wel mee.
wat moet ik hieraan doen?!
ik zie gewoon niet altijd waarvoor ze bang is.
dus snap er soms niks van en denk ik dat ze zich aansteld.omdat we erzo vaak langs gaan,langs de weg.
yvon123 schreef:nou ik ben zeker niet onzeker,ik kijk vooruit of kijk naar de andere kant helpt niet.
ze wil gewoon niet verder hoe hard je ook schopt,ze reageert gewoon niet ze loopt gewoon dan achteruit,
en ik ben al 1000 keer lang die weg geweest,en nog is ze bang,(of ze doet alsof wat dat denk ik meer),met een andere paard gaat het wel goed,en ook als iemand met haar mee fietst.
en draven wil ze haast niet,omdat ze veel te kijkerig is!

yvon123 schreef:nou ik ben zeker niet onzeker,ik kijk vooruit of kijk naar de andere kant helpt niet.
ze wil gewoon niet verder hoe hard je ook schopt,ze reageert gewoon niet ze loopt gewoon dan achteruit,
en ik ben al 1000 keer lang die weg geweest,en nog is ze bang,(of ze doet alsof wat dat denk ik meer),met een andere paard gaat het wel goed,en ook als iemand met haar mee fietst.
en draven wil ze haast niet,omdat ze veel te kijkerig is!
ik zou ook niet weten waarom ze bang is al zit je op haar rug.. buiten