Ervaringen met Petri Hampshire?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Ervaringen met Petri Hampshire?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 17:19

wendyke

Re: Ervaringen met Petri Hampshire?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:04

wow ik heb die petrie Allure gezien een meisje die ik ken heeft ze die zijn echt heel mooi.dat is net een nieuwe laars volgens mij

Sandraluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:09

hoi
ik heb zels de petri hamshire en het zijn echt super laarzen.
ik zie iedereen maar worstelen met zakjes en laarzenknechten maar daar heb ik geen last van met die rits.

het zijn gewoon super laarzen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 20:35

Zakken ze veel in? Ik heb nu namelijk petrie's die toch wel zo'n 3 cm in zijn gezakt. Daardoor lijken ze ook weer lager. Zit er een hoge dressuurboog op?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:56

Het zijn hele mooie laarzen! Ik zou alleen even goed opletten of dat je deze neemt of de duurdere versie. De goedkopere versie, deze dus zijn gemaakt van venetoleder, dat betekend dat er een coatinglaagje overheen zit, en ik kan je uit ervaring vertellen dat je niet blij wordt als deze los gaat laten wat soms nogal eens snel gebeurd. Bij de duurdere versie, ik meen dat die rond de 400 euro zijn, heb je wel een echt leren laars, zonder coatinglaagje die veel langer mooi blijft.
succes

Sandraluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:58

ze zaken wel een stukje in ja het het is ook niet echt een heele hooge boog maar er tussen in .

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 17:16

kitjuh schreef:
Het zijn hele mooie laarzen! Ik zou alleen even goed opletten of dat je deze neemt of de duurdere versie. De goedkopere versie, deze dus zijn gemaakt van venetoleder, dat betekend dat er een coatinglaagje overheen zit, en ik kan je uit ervaring vertellen dat je niet blij wordt als deze los gaat laten wat soms nogal eens snel gebeurd. Bij de duurdere versie, ik meen dat die rond de 400 euro zijn, heb je wel een echt leren laars, zonder coatinglaagje die veel langer mooi blijft.
succes

Ik heb nu ook petrielaarzen en die blijven goed. Ik heb alleen geen idee of deze ook een coatinglaagje bevatten. Hoe kan ik dat zien?

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:47

Volgens mij zijn deze laarzen hetzelfde als de Petrie Glasgow? Alleen dan met veter? Deze:
Afbeelding

Deze laars heb ik besteld. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen, ik vond de laarzen iig erg mooi Lachen Wel ben ik bang voor de eventuele loslatende coating... Maar ik heb het risico genomen en heb ze gewoon besteld.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 19:21