[EG] Wie herkent mijn welsh blauw schimmel? Wie was de eigen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blommen

[EG] Wie herkent mijn welsh blauw schimmel? Wie was de eigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 22:40

8 1/2 a 9 jaar geleden heeft Marieke meijer uit hardinxveld wino gekocht. Hij komt van een paardenmarkt. Ik weet niet of tie toen een naam had. Nu heet hij Wino.

Hij was een hengst toen. Het is een blauwschimmeltje en een welshje. Zijn stokmaat is nu 1.30m en is dus maat c sectie b. Hij was toen blauw/zwart met een lange bles. Van voren had ie links een zwart been en de andere waren zwarte sokjes.

Nu wil ik graag weten wie wino zijn eigenaar was. Marieke heeft hem op de mark gekocht maar was dat dus een handelaar? Had hij wino gefokt? Of had hij hem over gekocht???

Alle info is welkom. Wino is geboren op 23 april 1997. De roddel ging dat ie papieren zou hebben maar dat die kwijt zou zijn geraakt. Echt alle info is welkom....

Hier een paar foto's van ongeveer dat ie net paa maanden bij marieke was...

Afbeelding

en toen die drie jaar was, hier is hij wel lichter van kleur.

Afbeelding

Er was nog nooit echt wat met wino gedaan. Ik denk dat wino paar maanden was toen marieke hem heeft gekocht.

Blommen

Re: [EG] Wie herkent mijn welsh blauw schimmel? Wie was de eigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 18:23

Herstel: als je er voor staat had hij lings gewoon een zwart been. De andere 3 beentjes waren wit.

Blommen

Re: [EG] Wie herkent mijn welsh blauw schimmel? Wie was de eigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 23:29

Wilt iemand misschien duidelijkere foto's zien? Echt alle info is mega welkom. Het is jammer dat ik niet weet van welke markt die komt. Maar ik herinder me iemand die het misschien weet.