[EG] Molly 1.45 vosmerrie ongeveer 20 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aniita

[EG] Molly 1.45 vosmerrie ongeveer 20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 21:35

Hallo,

Ik heb sinds 30 september 2006 Molly in mijn bezit. Ik heb haar gekregen van mijn nicht omdat die niet meer veel tijd voor haar overhield. Nu weet ik ook dat C.W. Konijn haar voor mijn nicht heeft gehad. Zij stond bij hun in de wijdewormer. Ook weet ik dat ze ooit eens een veulen heeft gehad die sprekend op haar lijkt.

Info over Molly:
*Merrie
*Ongeveer 20 jaar
*Vos met een wit kolletje en links achter een heel klein wit vlekje op haar kont
*Zij is 1.45
*Kruising?-> vader/moeder onbekend
*Karakter: doordrammer, houd van lekker gekroelt te worden op haar hoofd, wilt niet graag alleen staan, lief, eigewijs, als ze zenuwachtig is of het duurt haar te lang gooit ze haar voorbeen omhoog en ze is een behoorlijke snelle dame.

Nu ben ik wel benieuwd waar ze is geboren en wie haar ouders zijn (ras, stokmaat, foto enz.) En wie haar in de tussentijd heeft gehad. Ook zou ik het leuk vinden om een foto te zien van haar zoon/dochter. Wie weet uberhaupt iets van de afkomst van Molly?? Wie dat weet laat het mij alsjeblieft weten!

Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3VKUQQTW

Voor meer foto's zie mijn profiel.
Laat je mij even weten of jij meer van haar weet? Of dat jij iemand ken die haar gehad heeft? Nouja ik hoor het wel!

Groetjes Anita en alvast bedankt voor het kijken

Aniita

Re: [EG] Molly 1.45 vosmerrie ongeveer 20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 19:03

Hallo, ik heb nog steeds geen reactie gehad, weet niemand dan niets over haar verleden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:26

ik ken een pony die precies op haar lijkt allen is dat een ruin hahah

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 14:10

Haha misschien wel een zoon van der Knipoog