[EG] Goldy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meagabby

[EG] Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 17:03

hoihoi,,!

Ik zoek informatie/oude eigenaar over Goldy.
Goldy is vermoedelijk een new forest pony (met waarschijnlijk nog wat)
ze heeft een aalstreep over dr rug heen lopen en wildstrepen op dr benen en een klein kolletjes op dr hoofd.
ze is rond de 20 jaar.
het enigste weet ik dat ze op een manege in Someren stond
maar verder ben ik nooit gekomen!
Goldy is een hele lieve en vriendelijke pony,, ze zal voor je door het vuur gaan als ze je eenmaal vertrouwd!
met rijden is ze ook heel erg makkelijk!

Foto's
Afbeelding

Afbeelding

http://members.lycos.nl/meagabby/albums ... 2/mooi.jpg

http://members.lycos.nl/meagabby/albums ... G_9778.jpg

http://members.lycos.nl/meagabby/albums ... 170010.JPG

http://members.lycos.nl/meagabby/albums ... 20mooi.jpg

Ik hoop dat iemand haar herkent en mij meer informatie kan geven!
Dank je wel!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-07 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's.

kristel1983

Re: [EG] Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:00

Hoi meagabby, ik herken haar meteen !
Kwam 5 jaar lang (1992 tot 1997) iedere herfstvakantie op Recreatiecentrum Someren, wat toen van de familie van Leeuwen was (de camping is in 2005 verkocht).
Daar stond goldy en huurde haar iedere herfstvakantie voor een week, ik was helemaal weg van d'r, echt een super lieve pony Kusje Ik ken eigenlijk vrijwel elke pony/paard die daar toen stond en heeft gestaan. Goldy was er niet vanaf het begin dat ik er kwam, volgens mijn fotoalbums waar datums op staan, rond 1994. Mijn ouders waren ook helemaal weg van haar en mijn vader wilde Goldy toen kopen van van Leeuwen maar die wilde haar niet weg doen omdat ze erg geliefd was op de manege. Over haar ras is mij verteld dat ze een kruising tussen een fjord en ijslander is, fjord kan natuurlijk heel goed vanwege die aalstreep over haar rug. Waarschijnlijk heb je hier niet zo veel aan wat ik je meld, maar ze is mij gewoon nog altijd bij gebleven Knipoog

marit1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 11:52

in 94? dat is volgens mij het jaar dat Beauty kwam. helemaal zeker weten doe ik het niet...vanmiddag ga ik naar mijn moeder om de oude fotoboeken op te halen. Het jaar voor Beauty kwam heb ik 1 jaar goldy mee naar huis gehad in de winter periode. wat een geweldige pony was dat! als je op haar kont ging zitten bokte ze. ik weet dat cindy (een vriendin van annelies,was/is eigenaar van magic) er heel veel opgereden heeft,winter meegenomen misschien wel gekocht.

kristel1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:13

Volgens mij was Beauty er pas rond 1996, maar weet het niet zeker. En die Cindy en Annelies ken ik inderdaad ook. Annelies was inderdaad de eigenaresse van pony Magic en heb nog weleens een avondrit gereden op Goldy en zij was toen de begeleidster van die groep, aardige meid. Met die Cindy zat ik op dezelfde school en het was altijd vechten om Goldy want zij kwam net als ik iedere herfstvakantie op Camping Someren en wilde Goldy dan ook altijd voor een week huren. Meagabby vertelde mij dat Goldy, nadat ze is verkocht door van Leeuwen van Camping Someren, naar Manege de Goudse Hout in Gouda is gegaan en daarna weer verkocht is. Wat leuk dat je er ook nog foto's van hebt Cool ! Maar op welk pony/paard reed jij dan op de camping?

Jessie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:27

heeft deze goldy ook niet ooit jaren geleden op een pensionstalling gestaan in nederwetten?

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:53

goldy is vorig jaar aan een dubbele longontsteking overleden,ze heeft 5 jaar heerlijk van haar welverdiende pensioen genoten!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:52

Jessie1991 schreef:
heeft deze goldy ook niet ooit jaren geleden op een pensionstalling gestaan in nederwetten?

Goldy van nederwetten had een druipkol

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:18

booster schreef:
Jessie1991 schreef:

Goldy van nederwetten had een druipkol

deze goldy had dat duidelijk niet!

voor mij heeft het ook geen zin meer om meer van haar te weten te komen aangezien ze vorig jaar is overleden.

maar bedankt voor het meedenken!