April is voor de kar beleerd en heeft in haar 'jonge' jaren wedstrijden gelopen voor de kar.
Het is een zeer zenuwachtige, eenkennige pony maar ze is in zeer kleine mate wel zadelmak en kent de basis onder het zadel. De eigenaar heeft haar een keer op proef verkocht aan mensen, daar is iets gebeurd en nadat ze terug was gekomen ging het steeds slechter met haar. Omdat niemand haar vertrouwen nog terug kon winnen en het steeds erger werd (schoppen, altijd bang) heeft de eigenaar haar verkocht aan een kennis. Deze kennis en zijn vrouw wilden proberen er nog iets van te maken, zo niet dan zou ze de handel in gaan. Of ze daar verkocht zou worden was de vraag, anders ging ze naar de slacht. Ze is ongeveer een jaar geleden verkocht..
zoals jullie wel snappen zou ik zéér graag horen dat iemand haar in bezit heeft als gezelschapspony oid, mijn vraag: ként iemand deze pony of weet iemand wat er uiteindelijk met haar gebeurd is?
Ik durf het niet aan de eigenaren te vragen omdat ze het heel erg vonden dat ze April weg moesten doen, ze hebben destijds duidelijk aangegeven dat ze liever niets meer over April wilden horen omdat ze er niet goed mee om konden gaan)
foto's:

*edit* in de zomer heeft ze vrijwel altijd vieze ogen, ze heeft veel maar dun behang. Ook laat ze het horen als er mensen op 'haar erf' komen. ze is ongeveer 1.45 hoog en donkerbruin/zwart.