Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Francien_ schreef:Bij ons groeten ze meestal terug (hand opsteken, knikken...). Ik vind het altijd wel leuk
)LiSSy schreef:een jury moet teruggroeten
suus_ schreef:Francien_ schreef:Bij ons groeten ze meestal terug (hand opsteken, knikken...). Ik vind het altijd wel leuk
Toen ik laatst een proefje deed groette de jury niet terug (of het was een miezerig knikje)
Volgens mij reed jij niet mee toen
Shanna schreef:LiSSy schreef:een jury moet teruggroeten
en hoezo MOET dit dan?
Shanna schreef:LiSSy schreef:een jury moet teruggroeten
en hoezo MOET dit dan?
kaatje77 schreef:Haha.![]()
Daar kan ik je nog een voorbeeld van geven.
Is nog met de oude proeven in de L1. Was mooi aan het begin van de proef aan het halthouden op X en toen ging ik groeten en kreeg ik geen reactie. Dus weer mijn hand naar achter, weer geen reactie. Ik een beetje aangebrand, ben ik mooi gaan zwaaien en HALLO roepen! Kreeg de jury een boei!![]()
kaatje77
Is nog met de oude proeven in de L1. Was mooi aan het begin van de proef aan het halthouden op X en toen ging ik groeten en kreeg ik geen reactie. Dus weer mijn hand naar achter, weer geen reactie. Ik een beetje aangebrand, ben ik mooi gaan zwaaien en HALLO roepen! Kreeg de jury een boei!![]()
kaatje77

Flurk schreef:[
De groet is een verplicht onderdeel voor de ruiter/amazone en uit beleefdheid groet de jury dus terug.
Het is dus normaal dat dit gebeurd.
Als een jury jouw niet terug groet doe je het gewoon nog een keer.
Zelf maak ik ook vaak mee dat als het juryhok boven is de ruiter domweg knikt met het hoofd en helemaal niet eens even naar boven kijkt of de jury wel terug groet dat is super irritant en ik geef hier dan altijd een onvoldoende voor zodat het de volgende keer niet meer gebeurd
kaatje77
Staat nergens in de reglementen.
olafj schreef:Ik vind het echt superr irritant als een jury niet terug groet!
Sterker nog...ik heb er een gruwelijke hekel aan.
)
) misschien een keer of 4 gebeurt, meer niet.
Ik moet zeggen dat ik als ruiter het ook geregeld niet zie, omdat ik dus wel netjes buig met mijn hoofd (en nee ik leg niet de kin op de borst!) en het dan best lastig vind oogcontact te blijven houden op de jury.