Ervaringen Petrie Freerider Grain??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Ervaringen Petrie Freerider Grain??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 21:18

Nou ja, de titel zegt het eigelijk al, wie heeft ervaring met de petrie Freerider Grain? (dat is de gladde versie) Wat hebben ze gekost? Heb je mankementen ontdekt, of dingen die je graag anders had gezien? Ik vind dit echt super mooie laarzen, maar wil graag eerst wat ervaringen horen. Ik ben benieuwd!

Bienotje

Re: Ervaringen Petrie Freerider Grain??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:45

ik heb de gewone freerider. Ik ben er erg tevreden mee, even inlopen en zitten super! Elke twee weken even goed poetsen (ergste modder eraf, petrie cleaner eroverheen, zwarte laarzenwas erop, uitwrijven) en ze zien er nog erg netjes uit. Ook geen problemen met bv de rits en ook geen rare slijtageplekken ofzo.

Ik vind ze ideaal, alhoewel het geen echte dressuurlaars is natuurlijk. Maar vanwege de stevige zool, kan ik er prima mijn tijd mee doorbrengen op stal als ik ook niet aan het rijden ben.

Let wel, ik heb het over de gewone freerider. Heb de mijne nu 3/4 jaar denk ik, toendertijd € 165,- voor betaald (gelukje, winkelprijs was toendertijd € 195,-)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 13:49

Vooral problemen met de rits ben ik wat bang voor, maar daar heb jij dus geen last van. Thanx voor je reactie, hier heb ik wat aan!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:57

driekwart jaar bedoel ik trouwens, niet 3 tot 4 Knipoog Voor er misverstanden zijn. Netjes elke keer je knie-en naar voren doen, zodat de rits strak staat alvorens je deze strak trekt en het leren flapje aan de binnenkant die beschermt tegen schuren van je kuit tegen de rits van binnen eerst goed doen voor ik de rits aantrek.

Nergens geen last van in ieder gveal, kan me nog andere topics hier op Ruiter herinneren over de freerider. Dus misschien is de zoekmachine proberen ook geen slecht plan Knipoog

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:59

Ik heb ze sinds afgelopen juli. Helaas heeft de winkel me toch te hoge verkocht, ik vroeg er nog naar maar volgens de verkoopster zouden ze genoeg inzakken. Nu zit de voorkant nog bijna op m'n knie. Maar verder zitten ze heel goed.
Heb met inlopen 1 blaar gehad en heb er meteen hele lessen/uren mee gereden.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:28

Ik heb ze aangehad, fijne soepele laars. Maar ik ging toch voor petrie kachelpijpen Clown Vanwege dressuren, en ik vind een beetje steun wel fijn.

Patriciak44

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:09