Zijn volledige afstamming is: Ulft x Cartoonist xx x Epigoon x Nicolas. Hij heeft het ster-predikaat.
Zijn aftekeningen zijn:
Halve maanvormige kol, linksachter witvoet buiten oplopend, rechtsachter witvoet. Hij is zéér herkenbaar aan het enorme litteken op zijn rechterzij. Hij heeft dit opgelopen toen hij jong was en hij door de draad is gegaan.
Ik heb al contact gehad met een eerdere eigenaar, die nog steeds als eigenaar op het papier vermeld staat (ik heb een kopietje van het papier, geen origineel). Maar misschien kennen meer mensen hem, en weten waar hij ongeveer 4 tot 5 jaar geleden heeft gestaan. Hij heeft zeker M2 dressuur gelopen, maar van horen zeggen heeft hij in België hoger in de dressuur gelopen. Als Z2 knoppen zitten er in ieder geval bevestigd op.
Kan iemand mij meer vertellen, zodat ik misschien zijn papieren kan krijgen (al betwijfel ik of deze nog bestaan). Ik heb het KWPN reeds gemaild, maar dat kost heel veel tijd en geld, en dat vind ik een beetje zonde van mijn geld voor een 22-jarige ruin (DNA testen enzo).
Ik zorg morgen voor foto's
.Hopelijk kan iemand me verder helpen!
.