[PG] Nairobi !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mickydo

[PG] Nairobi !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 11:08

Ik ben op zoek naar Nairobi
Het is een hannoveraan ruin van ongeveer 1.70 hoog. Hij zal nu ongeveer tussen de 10 en 13 jaar zijn. Hij is verkocht zonder dat wij het wisten en hoorde het pas later. Mijn vriendin heeft niet z'n hele goede band met haar stiefmoeder en die was de eigenaar van het paard.
Nairobi kan een andere naam hebben gehad.
Hij stond bij een hele simpele boer in Oostzaan en zijn vorige eigenaar heet Sylvia. Op die stalling verzorgde een meisje hem Celine en reed Pauline er zo nu en dan nog op.
We hebben mogen vernomen dat hij nu bij Mensen aan huis staat in de buurt van purmerend of zelfs in purmerend.
Wij willen alleen weten hoe het met Nairobi gaat. Mijn vriendin Pauline heeft nog wedstrijden met hem gereden en hem een tijd lang als haar eigen paard mogen beschouwen.

Hier een foto van hem, genomen op zijn laatste stalling die wij weten bij de boer in Oostzaan.

Afbeelding

Ken jij Nairobi , of zijn eigenaar of ben je het zelf. Laat het dan alstublieft weten, Wij zijn erg benieuwd hoe het met hem gaat!

Groetjes Mijke en Pauline
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-07 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto gerepareerd.

mickydo

Re: [PG] Nairobi !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:22

Hey kiara thanks , hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Niets werkte bij mij

DIt is Nairobi dus die ik nog steeds zoek !

Ilivus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:44

Zijn naam komt me wel bekend voor, maar de foto niet. Het kan dus zijn dat er bij ons in de kring nog een paard met dezelfde naam loopt.
Je zou eens op startlijsten ofzo kunnen kijken bij de wedstrijden in de regio Breda of die naam ergens tussen staat.
Verder kan ik je ook niet helpen.

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:45

ja mij ook ik heb verschillende nairobi gehad maar de foto is te vaag om iets te herkennen.

Ilivus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:59

Iemand uit Gilze rijdt met een Nairobi, maar die ken ik niet.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:39

hoi,

deze nairobi komt tegenwoordig op woensdags bij ons lessen. is op de kalverhoek.