Pis merrie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jolly91

Pis merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 11:00

Mijn pony blijft met het poetsen niet stilstaan,loopt alsmaar heen en weer & altijd die oren naar achteren, en als er mensen langzkomen dan gaat se knarsetanden en soms happen..
En se kijkt bijna altijd boos.(oren in haar nek) se kan niet goed met andere paarden opsgieten..altijd oren plat in nek.soms happen en soms trappen als het te dicht bij haar kont zit.

Misschien dat er iets in haar verleden gebeurt is maar ikzou willen weten of er andere paarden ook zo zijn? en misschien tips...
altijd welkom. Pling

Zondebokje

Re: Pis merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:05

Laat eens een keer een foto reading doen kan een hoop naar boven komen waar je iets aan kan hebben Knipoog

Misschien heeft ze ergens last van waarom ze zo doet.. of heeft ze gewoon bhoefte aan rust en niet alle poespas erom heen .. je hebt zoveel denk bare redenen hiervoor Bloos succes Knipoog

jolly91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 11:08

dankje..

Meer tips??:)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:57

pismerrie is een paard die altijd last van dr hormonen heeft, vooral als ze hengstig is.. dan bokken ze heel veel en pissen ze ook veel.. enzow.. dit klinkt gewoon als een chaggerijn

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:31

Ik had er nog nooit van gehoord, maar is het niet een bepaalde plek waar ze last van kan hebben wanneer als je daar aanzit? Anders weet ik het ook niet, Succes! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Falderal op 16-02-07 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:31

Soms heeft het ook wel eens te maken met dominantie, is het een dominant paard tegen andere paarden?

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:33

doet ze dit met opzadelen? laatd an eens een goede zadelmaker je zadel nakijken.. mijn paard deed dit ook, en bleek an mijn zadel te liggen, nu is het bijna over.

jolly91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 15:17

se is soms dominant,,
En met opzadelen doet se niets..aleen knarsetandee maar het zadel is goed..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:54

ik denk dat je de verhoudingen tussen jou en je pony even recht moet zien te krijgen, met poetsen moet ze best stil kunnen blijven staan.
Eerst alle medische dingen uitsluiten en zadel checken en dan kun je misschien grondwerk gaan doen met je paardje. Er zijn al zat topics over te vinden en een absolute aanrader is het boek van Inge Teblick.
succes!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 17:41

cissy schreef:
ik denk dat je de verhoudingen tussen jou en je pony even recht moet zien te krijgen, met poetsen moet ze best stil kunnen blijven staan.
Eerst alle medische dingen uitsluiten en zadel checken en dan kun je misschien grondwerk gaan doen met je paardje. Er zijn al zat topics over te vinden en een absolute aanrader is het boek van Inge Teblick.
succes!

mee eens. Ja