Eventing of Cross ponykamp??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

x_britjj_x

Eventing of Cross ponykamp??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 17:25

halloo,,

ik ben op zoek naar een ponykamp voor deze aankomende zomervakantie. ik ben 12 jaar en heb best veel rij ervaring. ik heb ene eigen pony en die wil ik het liefst meenemen maar als dat niet kan laat ik hem thuis.

ik ben op zoek naar een ponykamp in Nederland waar ze leuke en gezellige dingen doen. waar de leiding aardig is en waar ze de paarden goed behandelen. ik wil graag een ponykamp waar je aan eventing, springen, crosscountry of military kan doen ( hoeft niet allemaal) waar je vaak gata buitenrijden en min elke dag gaat rijden.

als je je eigen pony mee kan nemen zou ik het liefst een wei( of een padock) , een wasplaats, een stal ( geen stands) hebben

ken jij een ponykamp die hieer aan voldoet wilje dan alsjeblieft antwoorden en een site of de naam erbij zetten

groetjjes britjj

ilse18

Re: Eventing of Cross ponykamp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:29

Misschien is het KNHS SGW-kamp wat voor je.
Kijk ook op www.knhs.nl daar kan je er vast wel wat over vinden.

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:41

http://www.de-treekhoeve.nl/ Ik heb er jaren met plezier gereden. Ze hebben ook een opendag speciaal voor ponykamp, zodat je van te voren een keer kan kijken. Maar de knhs kampen lijken me, wanneer je een eigen pony hebt, ook erg leuk.

x_britjj_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:01

bedankt voor jullie reactie. op internet had ik ook de treekhoeve gevonden allen op bokt zijn veel mensen die het daar heel stom vonden dus ik weet niet of ik daar naar toe moet gaan... ik sta nog open voor al jullie reacties!!

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:04

Het is heel persoonlijk wat iemand leuk vind. Ik hoop dat je vind, wat bij jou past. Als je gaat kijken dan weet je altijd net wat meer, dan alleen via verhalen van anderen en internet.

In ieder gevaal heel veel plezier, wat het ook gaat worden! Haha!

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:06

x_britjj_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 15:41

dat is wel een leuke maar ben je dara zelf geweest??

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:53

ik rij nu op manege de treekhoeve, en ik heb een crosskamp gedaan en ik vond het er hartstikke kei top:P Tong uitsteken

ik heb ook uiteindelijk een dvd gekregen, maar dat duurde wel een tijdje moet ik toegeven...
het is hartsikke leuk!!
ik heb ooik foto's op mijn site staan d'rvan (ik zat wel in de beginnersgroep omdat ut me eerste keer was Clown Verdrietig ): http://www.evy.nl/Murphy/Murphy_springen.htm

en toen ik op kamp was waren vrienden van mij ook op kamp ergens in ermelo (ze zei dat je het wel kan vinden op knhs.nl, maar ik weet het niet zekr daarom zeg ik ht hier even:P Tong uitsteken )
en ik heb een van hun even gevraagd voor je:

wilt ze dit jaar??

ik geloof het wel, waarom?

omdat zeg maar de inschrijf forumlieren zijn begin februari de lucht in gegeaan en dan is t echt gekkehuis iedereen wil dan .. dus dan zit t na 3 dagen al helemaal vol.. en je moet een startkaart hebben en voor t crosskamp zelfs punten in t springen en dresuur..

genoeg antwoord:P??

x_britjj_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 16:46

oke , dus waarschinlijk ben ik nu al te laat voor het knhs kamp. maar veel mensen klaachde over de tenten waarin je moste slapen op de treekhoeven dat ze niet waterdigt waren en met gaten en dara heb ik niet zo zin in is dat egt zo ???

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:56

x_britjj_x zou je je post alstjeblieft in gewoon ABN willen typen? Uit je voorgaande posts blijkt dat je dat best kan Knipoog

x_britjj_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 17:04

oke het spijt me. dat gaat prongelijk

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:11

Dat dacht ik al Knipoog