Overgang M2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Luunthje

Overgang M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 12:44

Hai,

heb gister wedstrijd gehad, gaat steeds weer beter, zitten al een tijdje in een dipje, we rijden telkens onze punten wel maar er zijn nog zoveel dingen die beter kunnen. Maar dat zal natuurlijk altijd wel zo blijven. Nu hadden we gister 192 en 195 pnt gereden dus ik was wel blij.

Ik heb inmiddels de pnt voor de M2, ik ga denk ik nog niet direct de ovegang maken want ik moet nog wel een aantal dingen oefenen.

Travers en keerwending om de achterhand gaan ons al wel redelijk goed af. Maar stap-galop, galop-stap vind ik nog erg moeilijk en de lange stukken contra galop vind ik ook nog steeds erg lastig. Dus hebben jullie tips voor deze oefeningen en wat wordt er nog meer verwacht in de klasse m2?

Elisa2

Re: Overgang M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:53

Moet je ff in het boekje kijken,ik zou eerst nog ff een paar maandjes thuis trainen voordat je dan daadwerkelijk m2 gaat starten.Als je alles wat meer bevestigd hebt,dan ga je ook met een fijner gevoel.

OemmiejO

Re: Overgang M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:12

Als je even met de zoekmachine zoekt, vind je denk ik wel meer topics over de overgang naar M2. Lachen