Doorrijden knieholten..Tips??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pimmetje

Doorrijden knieholten..Tips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:08

Hoi,

Sinds dat ik rij met een ander zadel, rij ik telkens mijn knieholten open Boos! . Ik heb mijn beugels al een gaatje lang-er gemaakt, omdat het, volgens mij, van de kniewrongen komt. Maar dit heeft helaas ook niet echt geholpen..
Het is zo lastig omdat je gelijk een tijdje uitgeschakeld bent en dus niet kunt rijden. Ik heb in het begin wel doorgereden, maar de plekken begonnen daardoor te etteren en genazen dus niet.
Kan iemand mij enorm blij maken met tips??

p.s. ik zag dat er al een topic was geopend over het doorrijden van een ander deel van je lichaam Knipoog , maar ik was van mening dat dit een ander soort probleem betreft.

Armani88

Re: Doorrijden knieholten..Tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:15

ander zadel kopen lijkt mij !!
lijtk me niet goed als je je knieholtes ophaald

pimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:26

Dat is natuurlijk de eenvoudigste oplossing....maar het is verder een lekker zadeltje en het ligt goed op mijn paard... Mocht er geen goede tips binnenkomen dan zal ik dat zeker moeten overwegen. Huilen

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:28

valt dat zadel niet met iets anders op te vullen ?

pimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:40

Mmm, ik denk het niet, maar ik kan er een zadelmaker misschien naar laten kijken.. Ik heb het idee dat mijn been door die kniewrongen eigenlijk "tegengehouden" worden en dat mijn wiebelige onderbenen ervoor zorgen dat mijn broek mijn knieholtes open wrijven. Het zou ook kunnen komen van de stijgbeugelriemen die gewoon ook langs mijn benen hangen. Ik heb al gekeken of ik deze niet achter de zweedbladen kan bevestigen, maar dat is bij dit zadel helaas dus niet mogelijk.. (toch maar een ander zadel Knipoog)

karlijnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 10:29

je kan de beugelriemen (als dat de oorzaak is) ook ondersteboven doen met zo'n leertje, dat heb ik ook bevalt prima.

pimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 22:10

@ Karlijnd, dat kan ik natuurlijk eerst proberen!! Bedankt voor je goede tip (dom dat ik daar zelf niet opgekomen ben... Bloos )

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:31

Het kan ook komen omdat je rijbroek te veel plooit in je knieholtes, dus een strakkere aanschaffen.