Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Esther28 schreef:En zo veel vragen zij er niet voor (spreek uit ervaring)

. Subalia schreef:wat is niet duur, degene die het deed, deed het gratis dus vandaar. Ik heb geinformeerd bij iemand die dat deed en die vroeg 50 euro, dat vind ik toch veel als ik het eerst gratis kreeg.
Ik wil er best voor betalen maar echt geen 50 euro

Barmat schreef:Subalia schreef:wat is niet duur, degene die het deed, deed het gratis dus vandaar. Ik heb geinformeerd bij iemand die dat deed en die vroeg 50 euro, dat vind ik toch veel als ik het eerst gratis kreeg.
Ik wil er best voor betalen maar echt geen 50 euro
De meesten vragen tussen de 10 en 15 euro, dat lijkt me toch niet te veel of wel?
polly2 schreef:Of observeer zelf je paard eens goed en ga lekker met hem aan de slag. Daar kun je ook veel van leren en het kost niets....
En je verbetert zo ook je band met je paard. Heb je geen poespas voor nodig (overigens met alle respect hoor)...maar als je geen geld hebt, zou ik zeker geen geld in dat soort dingen steken. Ik zie dat als luxe...
Kijk...als je nou echt een dringend probleem hebt...maar zo komt het niet op me over. Dus gewoon je zelf verdiepen in je paard...dat vertelt je vaak het meest!

polly2 schreef:Of observeer zelf je paard eens goed en ga lekker met hem aan de slag. Daar kun je ook veel van leren en het kost niets....
En je verbetert zo ook je band met je paard. Heb je geen poespas voor nodig (overigens met alle respect hoor)...maar als je geen geld hebt, zou ik zeker geen geld in dat soort dingen steken. Ik zie dat als luxe...
Kijk...als je nou echt een dringend probleem hebt...maar zo komt het niet op me over. Dus gewoon je zelf verdiepen in je paard...dat vertelt je vaak het meest!
Barmat schreef:Er zijn diverse goede readers hier (ik kan je zó een lijstje geven) maar dan zul je toch écht iets voor over moeten hebben