[PG] ponys van manege veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

maaike27

[PG] ponys van manege veldt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 14:03

hallo allemaal

Ik ben maaike en ik ben al erg lang nieuwschierig hoe het met bento gaat een fjord en het is een reun hij stond tot vorig jaar op manege veldt in wormer.Zou het erg leuk vinden als iemand weet waar hij is en of ik hem een keer mag zien.hij heeft altijd op deze manege gestaan dan als manege pony en dan weer eigen pony.en hoop dat er ook mensen zijn die weten wat er met andere ponys is gebeurd van manege veldt zoals alina,viola boris sayet.dank jullie alvast de manege wil niks zeggen.

Floepie86

Re: gezocht ponys van manege veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:30

heb je misschien foto's van de pony's en de fjord??

Yinari

Re: [PG] ponys van manege veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:39

Bento is sinds een jaartje van Melanie, die hem vroeger ook altijd verzorgde, en hij staat bij de oude Boris (die witte) in Starnmeer van zijn oude dag te genieten. Boris is van Carolien van de Puij, die ook Joost (of constanstijn) op de manege had. Tsahyt (of hoe schrijf je dat) staat nog steeds op de manege en is van Susan, ook al zijn jarenlange verzorgster. tussendoor is hij wel een paar jaar van iemand anders geweest. Is ook met pensioen.

Viola en Raddy hebben samen nog een jaartje rust gehad en zijn daarna vredig ingeslapen.
Alina is een hele tijd van Marloes geweest en heeft op de manege gestaan, maar is nu al jaren weg, ik dacht dat ze ook weer verkocht was.

Ben jij helemaal up-to-date Lachen. Als je nog meer wil weten, vraag gerust,
Sabine

typefoutje