Woody Ranch

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Woody Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 21:10

Ik ga eind september met mijn ouders mee een weekendje weg, naar de veluwe, garderen.
mijn ouders gaan dan met een hele grote groep hardloopvrienden een weekend zichzelf afmatten, en ik mag ook mee, Met mijn paardje ^^
ik neem ook een vriendin mee (zonder paard). het is nog niet duidelijk waar we gaan slapen, bij mijn ouders of ergens anders.

nou zei mijn moeder dat ik waarschijnlijk wel op de woody ranch kon staan met vorstin maar ik heb een paar vraagjes:

-welke stallen zijn er nou beter/groter: de buiten of binnenstallen?
-verhuren ze daar zelf ook paarden (voor die vriendin)
-organiseren ze ook buitenritten/dagtochten of moet je zelf op pad? (mijn paardje is alleen op buitenrit echt een beetje geschift, en met zn 2en zouden we nog wel eens kunnen verdwalen (A), dus het zou slim zijn om eerst een dagje met iemand een buitenrit te maken daar, om de omgeving een beetje te leren kennen)
-wat voor ervaringen hebben jullie met de woody ranch?
-kennen jullie nog andere plaatsen in de buurt van garderen om een paard te stallen?

alvast bedankt Knipoog

Snoekiej

Re: Woody Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 21:43

niemand ?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:45

waarom bel je de woody ranch niet gewoon? is denk wel handiger

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:46

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 21:52

ja ik heb ze net gemaild, en dat topic had ik ook al gevonden, was alleen benieuwd naar wat meer informatie over alles voor de paarden enzo. dat topic gaat vooral over de slaapplaatsen en over hoe ver de wei is enzo. maar met die lage omheining is het denk ik niet fijn om haar daar op de wei te doen, dus ze gaat gewoon op stal dan..

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:52

Wij hebben onze pony's daar ook op stal gehad. De stallen die ze toen hadden, hadden ze wel goed voor elkaar! Ook ruim. Dat waren dus de binnenstallen, buitenstallen hadden ze toen nog niet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 22:09

okej dat is wel fijn.. jij weet zeker niet of ze zelf ook nog paarden hebben/verhuren ofwel?
dat is eigenlijk mijn grootste vraag, want ik moet wel een paard regelen voor die vriendin (met ruiterbewijs)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 08:07

Er loopt hier al een topic over de woodyranch, moet je even via de zoekfunctie zoeken. Oh zie net dat Samo hem al gevonden heeft voor je.
Ik ga er iig NOOIT meer heen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:50

Ze verhuren geen paarden
De buitenstallen zijn gewoon containerboxen, maar wel ruim.
De organiseren volgens mij ook geen ritten enzo, maar je kan er wel een kaart kopen.
De mensen zijn wel aardig geweest voor ons, maar achteraf wel onze borg (100 euro Scheve mond) ingehouden voor een aantal glazen die gebroken waren, maar die we netjes hadden vervangen, en omdat het niet schoon zou zijn.. (wij hadden met z'n 8en onwijs staan boenen en doen Scheve mond )
De wei is trouwens een behoorlijk eind lopen, en zonder beschutting tegen zon of regen..
Qua omgeving zelf zou ik er zo weer heen gaan, maar dan niet naar de woody ranch Haha!