Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cishashka schreef:Ik zou voor de langere gaan, ze zakken sowieso een stuk in & beter te groot dan te klein. ZOlang je laars maar niet in de onderkant van je knie gaat prikkken (dat heb ik nog wel eens).
sniezzz schreef:niet al telang anders kom je nooit meer op je paard
marloezzke schreef:een goede ruitersportzaak weet hoe ze moeten meten en houden rekening mee het inzakken, laat ze dus goed meten!
52 tegen over 49 is erg veel hoor!
Talishe schreef:ik heb mijn petries gewoon op de maat gekocht die de vrouw van de ruiterzaak zei. bij mij zijn ze nauwelijks ongezakt, en zitten net niet in mijn knieholte, maar wel mooi bij mijn knie zelf. ben er dus erg blij mee. ik heb ze alleen aan met rijden en leg ze altijd plat neer, denk dat ze daarom niet veel ingezakt zijn.
mammaslamma schreef:Waag er even een ritje aan naar Raamsdonkveer, daar zit de Lipica fabriek, kun je ze op maat laten maken, allerlei modellen, maten, ritsen, veters, noem maar op......
Kijk even bij het lipica topic, allemaal fans en voor heel wat minder als van Petri!!
Michel123 schreef:[quote="NatassJa
Ik heb ze bij Hyporama opnieuw laten meten.. daar kwamen ze op 50,5 dus zeg maar 51..
Hebben ze alles 2 keer nagemeten..
Dus die vertrouw ik nu wel