Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
gijs schreef:ik heb net een nieuwe trailer gekocht
en heb hem verzekerd bij hippozorg (mijn ppaard ook) en dat koste me ongeveer 100 euro per jaar, mijn trailer heeft een nieuwwaarde van 6000 euro dus dat valt best mee
ikke schreef:[Waarvoor dan? Je kunt een heleboel aan het casco wel of niet verzekeren. Het ligt er dus maar net aan wat je verzekerd hebt, of die premie zo geweldig goedkoop is als je suggereerd.
ikke schreef:gijs schreef:ik heb net een nieuwe trailer gekocht
en heb hem verzekerd bij hippozorg (mijn ppaard ook) en dat koste me ongeveer 100 euro per jaar, mijn trailer heeft een nieuwwaarde van 6000 euro dus dat valt best mee
Waarvoor dan? Je kunt een heleboel aan het casco wel of niet verzekeren. Het ligt er dus maar net aan wat je verzekerd hebt, of die premie zo geweldig goedkoop is als je suggereerd.
Cissy, voor 100 euro een onderhoudsbeurt. Wat doen ze dan allemaal aan je trailer? Ik kom in al die jaren trailerbezit niet verder dan een keer de lagers loshalen en nieuw vet erin, een keer met de oliespuit langs de bewegende delen en kijken of de banden nog goed zijn.........
MissPromiss schreef:Toevallig heb ik ook net geinformeerd, als jij je trailer BOVAG wilt laten keuren, dus echt alles aan het ding gekeurd wilt worden kost het keuren opzich zo'n 100 euro. Je krijgt hierbij een certificaat mee dat hij goedgekeurd is.
! paars schreef:Dat beetje olie waar je het eerder over had en misschien de lagers een keer los om er nieuw vet in te doen, dat kan toch nooit veel extra's kosten Ikke? Ik hoop het toch niet!
ikke schreef:MissPromiss schreef:Toevallig heb ik ook net geinformeerd, als jij je trailer BOVAG wilt laten keuren, dus echt alles aan het ding gekeurd wilt worden kost het keuren opzich zo'n 100 euro. Je krijgt hierbij een certificaat mee dat hij goedgekeurd is.
Dan is ie alleen nog maar gekeurd, dan hebben ze dus nog geen poot uitgestoken.
Een goede beurt kost mij 2 uur. Dat zou betekenen dat je dus alleen aan loon al bijna 100 euro kwijt bent. Komt er nog het materiaal bij..........