Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ben nu al zo zenuwachtig dat ik al haast niet slaap.. moet je naa gaan dit is nog onderling wedstrijden ik wil over een paar jaar officieel gaan starten! whaa word nu al gek.. maarja inderdaad gewoon rustig blijven.. ga ook voor de wedstrijd in bad met een of andere rustgevende olie..

gewoon niet aan denken en gewoon niet aan de mensen denken en gewoon doen alof er niks aan de hand is
Helpt ! ik werd ook altijd zenuwaxhtig maar toen d8 ik der niet meer aan en deed net alsof ik in onze eigen bak reed
maar me paard doet jammergenoeg anders..
Als je er gewoon vertrouwen in hebt, en in je paard, komt het allemaal goed. De mesnen zullen echt niet gaan lachen, ze zullen zelf ook wel zenuwachtig zijn (geweest)
Dus ze weten waarschijnlijk wel hoe gespannen jij je voelt
Tip: ga vantevoren lekker ontspannen in bad ofzo
Lekker geurtje erin, en ga ook heeeeeeel veel tijd nemen om met je paard alvast in te rijden enzo, of gewoon aan halster samen lopen ofzo
Helpt bij mij
pijn in mijn buik enzo! echt erg.. geen hongergevoel
allemaal voor een stomme mini wedstrijd!! lottehorse schreef:vandaag is het zover.. de wedstrijd.. vanachtend natuurlijk veeel te vroeg wakkerpijn in mijn buik enzo! echt erg.. geen hongergevoel
allemaal voor een stomme mini wedstrijd!!
En dat voor een wedstrijdJE. Ik heb mijn paard nu 4x gestart in de wedstrijden, en ik moet zeggen, de laatste 2 keren had ik helemaal niet zo'n zenuwachtig gevoel meer.
maarja komt wel goed! lottehorse schreef:haha tja.. altijd wel vervelendmaarja komt wel goed!
al bij al toch wel goed