Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Bienotje schreef:Nooit geleerd dat bv een regenjas is gemaakt van een niet-ademende stof? Dat zijn ultieme zweetwerkers
Zoek gewoon in de ruitersportzaak een gevoerde/ regendichte jas. Dan kun je die gebruiken ipv de extra trui en regenjas
Zep schreef:Ik heb er echt een hekel aan om een jas te dragen als ik aan het rijden ben. Dat doe ik alleen bijv bij een buitenrit, als ik veel stap.
Als ik echt aan het werk ga draag ik vrijwel altijd een simpele coltrui (van de We of de H&M) en draag daaroverheen een bodywarmer. Ik heb er verschillende, van een water/ en winddichte Musto tot simpele fake-donzen dingetjes van de H&M. Op die manier houd je je lijf warm en heb je wel voldoende bewegingsvrijheid.
Moet er wel bijzeggen dat ik over een hal beschik en dus nooit in een plensbui buiten hoef te rijden
Maris schreef:Hoi,
Hihi, en das nu juist het verschil met mij. Ik kan alleen maar buiten rijden ( buitenrit of buitenbak ). Dus alleen een dun truitje is te dun en koud, daar gaat de wind dwars doorheen. Zeker hier aan de kust.
Groetjes,
Maris
Karin schreef:Ik ben erg tevreden over Mountain Horse.
Mountain Horse is een Zweeds merk, en daar in Zweden weten ze wel hoe ze met verschillende weersomstandigheden moeten omgaan.