Wie rijdt er in het champagne?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Piroska

Wie rijdt er in het champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 18:54

Ik ben van plan om over te stappen van een wit/zwarte wedstrijdoutfit (witte broek, handschoenen en dekje. Zwart jasje en cap) naar het champagne/blauw (champagne kleurige broek, handschoenen en dekje. Blauw jasje en cap).
Ik heb al een blauwe cap en een blauw jasje, en de champagne kleurige handschoenen en dekje worden ook geen probleem, alleen ik kan nergens een champagne kleurige rijbroek vinden!

Wie rijdt er in het champagne? En waar hebben jullie de rijbroek gekocht?

Liselot

Re: Wie rijdt er in het champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:34

ik heb een champagne pikeur broek. ze bestaan ook van eurostar (al vind ik die erg geel) en kentucky. ik geloof dat cavallo ze ook heeft, maar dat weet ik niet 100% zeker.

elke ruitersportzaak die deze merken in het assortiment heeft kan die broeken in champagne bestellen. ze zitten doorgaans niet in het standaard assortiment omdat het niet heel veel verkocht wordt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:58

Ik heb een champagne kleurige Horka rijbroek, al lijkt de broek op foto's wit.
Ik heb toen met heel veel pijn en moeite deze rijbroek gevonden. Ze hebben de broek toen speciaal moeten bestellen omdat ik met kunstleer wilde hebben. Inmiddels ben ik overgestapt op rijbroeken zonder kunstleer, dus wordt het tijd om de jacht te openen op een mooie broek zonder kunstleer Haha!

Afbeelding

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:13

Ik heb een pikeur gehad, die na 1 keer dragen (toevallig meteen in de regen), niet meer champagne was en ik dus meteen weg kon gooien. Nu heb ik een Anky. Op zich een mooie kleur, maar de pasvorm is echt DRAMATISCH, helemaal als je lange benen hebt. Hij is veel te kort, bij mijn bovenbenen en knieën te wijd, enz. Ik had alleen op dat moment geen keuze uit andere broeken. Wil namelijk wel met lederen zitvlak. Als je dat niet wilt, heb je aanzienlijk meer keuze. Anders moet je gewoon wachten totdat zo'n ding geleverd is.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:47

Sjaantje: Misschien is Horka dan een optie voor je? Qua pasvorm ideaal en met kunstleer te krijgen Knipoog
Voor niet eens zo'n gekke prijs!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:51

Ik heb chamagne zwart. Heb toen een eurostar gevonden die mooi en niet te geel was, in combinatie met anky shirt en plastron, en lidl handschoentjes. Wil ooit alles anky, enkel geen ankypad, heb iever een gewoon dekje.
Een gedeelte komt van Hyporama, met name in rijbroeken hebben ze daar veel uitzoek.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:55

Ik heb de pikeur montana geloof ik, fijne broek en mooie kleur vond ikzelf.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:56

Ik had een eurostar, maar wilde er een met kunstleder. Nu heb ik een pikeur, en die blijft supermooi. Ik rij wel in blauw/champagne.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:55

MISTRAL94 schreef:
Sjaantje: Misschien is Horka dan een optie voor je? Qua pasvorm ideaal en met kunstleer te krijgen Knipoog

Oké! Vroeger had ik altijd Horka, maar vond die op een gegeven moment niet meer fijn. Zijn ze wel lang dan? Dat is het grootste probleem vaak.. Het moet wel een lengtemaat zijn en het leer niet zo stug dat het helemaal niet zit. Ga een keertje in de ruitersportzaak kijken Lachen

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:09

Ik rij ook in het blauw/champagne
Mijn rijbroek is van Anky

@ Sjaantje, het scheelt welk model je hebt, met de ankys heb ik gehoord.
Ik heb ook lange benen, maar mijne zit perfect!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:15

hmmm, ik heb nu mijn 2e pikeur broek in champagne (1e werd me te groot, heb ik verkocht aan een vriendin) en ze blijven toch echt supermooi.

ik was ze gewoon op 40 graden en de droger gaan ze ook wel in

Jooorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:42

Erg leuk! Ik houd wel van mensen die eens iets anders doen dan de rest. Ik vind het echt leuk en als jij het zelf leuk vind zou ik het zeker doen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:45

Toen ik dit wilde, vertelde mijn ruitersport zaak dat ze dat niet meer hadden en bestellen minimaal 2 maanden zou duren Boos! Zowel de broek als het jasje en de cap. Baalde verschikkelijk.. Eigenlijk had ik gewoon ergens anders moeten gaan kijken, maar heb het toen toch maar bij zwart/wit gehouden

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:46

ik vind het kunstleder van de pikeurbroek die ik heb juist heel fijn, die word niet stug. Is een heel apart spul. Ik ben 1.81m en de lengtemaat zit mij redelijk.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:29

#Ymke# schreef:
ik vind het kunstleder van de pikeurbroek die ik heb juist heel fijn, die word niet stug. Is een heel apart spul. Ik ben 1.81m en de lengtemaat zit mij redelijk.

Pikeur is in verschillende lengtematen te bestellen.... willen ze alleen niet in elke ruitersportzaak doen Boos!
Maar in principe werken ze gewoon met spijkerbroek lengtematen.... dus dan krijg je bijvoorbeeld met maat 38 --> lengtemaat 76 (pijplengte 34) of welke pijplengte je dan ook wilt, dus ook korter!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:40

sjaantje schreef:
MISTRAL94 schreef:

Oké! Vroeger had ik altijd Horka, maar vond die op een gegeven moment niet meer fijn. Zijn ze wel lang dan? Dat is het grootste probleem vaak.. Het moet wel een lengtemaat zijn en het leer niet zo stug dat het helemaal niet zit. Ga een keertje in de ruitersportzaak kijken Lachen

Ik vind hem vrij lang maar goed ik ben ook een dwergje Haha!
Ik vind het een fijne broek, ik heb nooit Horka broeken gehad maar ze vallen mij niet tegen!

HCHULTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:42

Ik heb een broek van Kentucky in het champagne

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:04

sjaantje schreef:
MISTRAL94 schreef:

Tip: Horsepeople in Delden heeft veel Horka broeken, ook de hele chique. Je zou daar eens kunnen informeren!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:49

Ik start champage/blauw, heb de pikeurbroek, was flink aan de prijs maar zit fijn en blijft heel mooi Haha! De eurostart vond ik te geel....

Afbeelding