Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MISTRAL94 schreef:Sjaantje: Misschien is Horka dan een optie voor je? Qua pasvorm ideaal en met kunstleer te krijgen![]()
Voor niet eens zo'n gekke prijs!
Zowel de broek als het jasje en de cap. Baalde verschikkelijk.. Eigenlijk had ik gewoon ergens anders moeten gaan kijken, maar heb het toen toch maar bij zwart/wit gehouden #Ymke# schreef:ik vind het kunstleder van de pikeurbroek die ik heb juist heel fijn, die word niet stug. Is een heel apart spul. Ik ben 1.81m en de lengtemaat zit mij redelijk.

sjaantje schreef:MISTRAL94 schreef:Sjaantje: Misschien is Horka dan een optie voor je? Qua pasvorm ideaal en met kunstleer te krijgen![]()
Oké! Vroeger had ik altijd Horka, maar vond die op een gegeven moment niet meer fijn. Zijn ze wel lang dan? Dat is het grootste probleem vaak.. Het moet wel een lengtemaat zijn en het leer niet zo stug dat het helemaal niet zit. Ga een keertje in de ruitersportzaak kijken

sjaantje schreef:MISTRAL94 schreef:Sjaantje: Misschien is Horka dan een optie voor je? Qua pasvorm ideaal en met kunstleer te krijgen![]()
Oké! Vroeger had ik altijd Horka, maar vond die op een gegeven moment niet meer fijn. Zijn ze wel lang dan? Dat is het grootste probleem vaak.. Het moet wel een lengtemaat zijn en het leer niet zo stug dat het helemaal niet zit. Ga een keertje in de ruitersportzaak kijken
De eurostart vond ik te geel....