Nu hebben we pony's gekozen die wel heel goed met elkaar kunnen opschieten en die erg geliefd zijn met pas de deux.
Vandaag gingen we weer oefenen.. Maar het was vreselijk druk. Die oefeningen konden we wel vergeten. Het irritante was: mensen gingen gewoon in STAP op de hoefslag :S weer niet kunnnen oefenen
volgende week is het en tussen door kunnen we niet oefenen. De pony waarop ik zou gaan, dat wordt, als het net als vandaag zo moet gaan, niks... we konden het niet goed vinden. Mijn vriendin zei dat ze het wel goed doen als het de dag zelf is, dan weten ze dat ze moeten showen!maar ik kreeg hem echt niet gestuurd. Les nemen gaat ook niet meer.
ik zie het maar zo: ach ja, het is maar voor de lol
maar we moeten natuurlijk wel iets kunnen laten zien!!
Nu gaan we volgende week kijken hoe ze het doen met inrijden. Lukt het niet? dan ruilen mijn vriendin en ik....
naja.. ik zie wel wat er van terecht komt.
iemand nog tips? bijv. een pony die moeilijk te sturen is, en een pony die je juist heel erg in moet houden als ze de wedstrijdbak in gaat. tips welkom hoor!
en als het helemaal fout gaat moet je er gewoon een lolletje van maken dat het voor de mensen leuk is om naar te kijken en het nooìt meer zullen vergeten. gaat het goed: leuk fijn! en gaat het minder goed: maak er een lolletje van dan lacht iedereen inclusief jijzelf