Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KiWiKo schreef:Volgens mij is de eigenaar aansprakelijk en kan de eigenaar dit ook verhalen op haar WA verzekering
ikke20 schreef:kan je het niet op een akkoordje goien met de andere eigenaar?
WEL zwart op wit zetten mijn paard is jaren geleden getrapt geld moet ik nog steeds krijgen. hoe het met verzekering zit weet ik niet precies.
Anya schreef:Het kan wel of niet helpen om een getuigenverklaring mee te sturen? Er is een onafhankelijke getuige. Dat soort dingen.
LDRD schreef:KiWiKo schreef:Volgens mij is de eigenaar aansprakelijk en kan de eigenaar dit ook verhalen op haar WA verzekering
Ja, maar grote kans dat zijn schadevergoedingsverplichting maar voor een deel is cq nihil is door het deel eigen schuld.
Gewoon verhaal precies vertellen zoals het is en afwachten wat de maatschappij ervan zegt. Ik kan helaas vooraf geen tips gaan geven hoe je je verhaal kan verdraaien om er meer uit te halen.
Verzekeringmaatschappijen zijn toch juist altijd degenen die niet deugen?
hoe vaak lezingen niet worden aangepast
(sorry oftopic maar o zo herkenbaar
)
Dan zou je zoiets ook vergoed moeten kunnen krijgen? digo schreef:het is een risicoaanvaarding
.