uitslagen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sheila

uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 17:48

Wie heeft nog uitslagen van N.B.V.R uit de tijd 1979 / 1982 !
Als goed is stond dat in de Passage en daarvoor in de hoefslag.
Het gaat dus om de dressuur en in het blad de Passage.
Of weet iemand waar ik dit kan vinden.
Ik weet niet of het hier mag staan.

Sammie

Re: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:15

Je bent een beetje vaag. Wil je een bepaalde uitslag van een bepaalde persoon/paard weten of gewoon in het algemeen?

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 20:25

Uitslagen toen der tijd van mij zelf.
Zit mij nog steeds dwars dat ze mijn punten kwijt zijn en niet de moeite nemen om het uit te zoeken.
Heb toen zelf gezocht bij de hoefslag en toe ging het over naar een ander blad en wist niet meer welke.
Heb het terug kunnen vinden dat ik M1 moest starten en daarna zijn ze het kwijt geraakt omdat het in de computer,
verwerkt werd (handmatig ).
Vandaar dat ik het nu zo probeer.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 20:33

Ik heb wel een aantal hoefslagen uit die tijd. Dus als je een bep. jaartal en/of maand kunt geven wil ik het altijd wel voor je proberen.

Je kunt ook eens een mailtje sturen naar de hoefslag, die hebben toch ook wel oude exemplaren?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 20:33

Sammie schreef:
Ik heb wel een aantal hoefslagen uit die tijd. Dus als je een bep. jaartal en/of maand +naam kunt geven wil ik het altijd wel voor je proberen.

Je kunt ook eens een mailtje sturen naar de hoefslag, die hebben toch ook wel oude exemplaren?

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 14:56

Ik ben inderdaad bij het blad de hoefslag geweest en mocht zelf in het archief kijken.
Heb toen in het blad van de hoeslag 22 juni 1978 een uitslag gevonden en stond bij moet over naar M.
Den Haag, 11 juni 1978 Scheveningse R.J.V dressuurproef L4, Le Roi Napoleon, mej.s.van.Berkum.
Dat ben ik dus en daarna niks meer te vinden en de hoefslag is gestopt met de uitslagen en kwam in een ander blad te staan.
Nou dacht ik dat het in de Passage verder ging met de uitslagen, maar kan dus niks vinden.
Heel stom van mij om alle oude protocols tijdens verhuizing bij de vuilnis te zetten en dus toen geen bewijs meer had.
Daarom zeg ik altijd bewaar ze want je weet het maar nooit.

Sheila