wij hebben nog een heel mooi bijna nieuw rij-jasje, maar 1 knoopje is weg. heeft iemand een idee om dat mooi te maken, en we dat rij-jasje kunnen verkopen? want hij is namelijk te klein!
en als je geen zelfde soort knoopje meer hebt allemaal de zelfde nieuwe knoopjes kopen alle oude er af halen en allemaal nieuwe er opzetten. (tip doe een lucifer stokje tussen het knoopje en het jas als je vast zet want anders past het niet meer door het knoopsgat).
Ja, toen ik voor de eerste keer mijn rijjasje droeg, was er ook al 1 knoopje ervan af gegaan...Toen heeft mijn moeder ook eventjes op de markt gekeken en heeft toen allemaal nieuwe knoopjes gekocht (met paardenhoofdje of iets) en ze allemaal vervangen! Zo duur zijn die knoopjes niet
Je kunt nieuwe knopen in een ruiterszaak gaan kopen, of op het internet, anders zet je erg gewoon een andere aan, of haal je al de anderen er af, en steek je er allemaal gelijke op Veel succes!
bedankt:D ik probeer denk ik gewoon wat nieuwe knoopjes te kopen.. allemaal dezelfde, ook geen gedonder of het wel hetzelfde knoopje is... maar denk je dat je een rijjasje maar 152 snel kunt verkopen? anders is het natuurlijk niet de moeite waard om allemaal knoopjes voor niks te zoeken...