schrijven bij jury, hoe in aanmerking komen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

schrijven bij jury, hoe in aanmerking komen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 13:19

ik wil wel graag schrijven bij wedstrijden (vooral dressuur, L1/L2/M1), maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

mijn vereniging organiseert maar 1x per jaar een wedstrijd, dus dat werkt ook niet echt.

kunnen jury's ook hun eigen schrijver meenemen? zo ja, zijn er hier nog jury's die binnenkort in omgeving almelo (straal van een km of 30) moeten jureren?

_10_

Re: schrijven bij jury, hoe in aanmerking komen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:39

Zelf neem ik altijd mijn eigen schrijfster mee, wel zo handig, maar er zijn genoeg juryleden zonder eigen schrijver hoor Ja

Wat je kan proberen is gewoon wat verenigingen in de omgeving opbellen/mailen. Indien jury's geen eigen schrijver meenemen zijn ze altijd blij met mensen die dat graag willen doen (zoals jij Knipoog )

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:48

Bij ons worden er idd altijd mensen van de club gevraagd. Als ik kan schrijf ik meestal ook wel, maar moet soms zelf ook rijden dus ja dan gaat het minder.. Verder zou je denk ik gewoon een jury moeten vragen of je mee mag te schrijven ofzo.

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:44

Bij de Almelose Ruiterdagen hebben zij altijd veel mensen nodig.

Moet je even bellen met de organisatie. Zij zullen er heel blij mee zijn aangezien het ieder jaar voor hen weer heel veel werk is om genoeg mensen te krijgen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:10

Gewoon een vereniging in de omgeving opbellen. Grote kans dat ze hartstikke happy zijn met je aanbod.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 19:05

Garfield schreef:
Bij de Almelose Ruiterdagen hebben zij altijd veel mensen nodig.

Moet je even bellen met de organisatie. Zij zullen er heel blij mee zijn aangezien het ieder jaar voor hen weer heel veel werk is om genoeg mensen te krijgen.

daar schrijf ik elk jaar al Lachen

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:32

Ik word meestal door de vereniging gevraagd, ringmeesteren, schrijven.
Ook help ik vaak op de concoursen die de vereniging van een vriendin van mij organiseerd.
Of kennisen vragen of ik zin heb om te komen.

Beetje connectie's aanleggen Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:22

Ik word ook altijd door mijn vereniging gevraagd.
ik zou net als de rest zei gewoon even bellen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:14

Bij het Hemelvaart concours in Vriezenveen is het ook altijd een probleem om mensen te krijgen. Ik denk als je belt dat je zelf kan zeggen welke klasse en tijd je wil dat dat wel kan.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:31

LiSSy schreef:
ik wil wel graag schrijven bij wedstrijden (vooral dressuur, L1/L2/M1), maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

mijn vereniging organiseert maar 1x per jaar een wedstrijd, dus dat werkt ook niet echt.

kunnen jury's ook hun eigen schrijver meenemen? zo ja, zijn er hier nog jury's die binnenkort in omgeving almelo (straal van een km of 30) moeten jureren?

Het beste kun je gewoon een mail_tje sturen naar de verenigingen en dan bellen ze vanzelf. Ik weet dat Oldenzaal, losser zeker hulp kunnen gebruiken. Ik heb daar ook een aantal jaar geschreven. En anders ken ik die mensen wel en kan ik ze het wel zeggen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 11:42

pearl_tje schreef:
LiSSy schreef:

Het beste kun je gewoon een mail_tje sturen naar de verenigingen en dan bellen ze vanzelf. Ik weet dat Oldenzaal, losser zeker hulp kunnen gebruiken. Ik heb daar ook een aantal jaar geschreven. En anders ken ik die mensen wel en kan ik ze het wel zeggen.

is helemaal goed Lachen