Cavallo Talent ---> ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Cavallo Talent ---> ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 11:24

Heey,
Ik wil voor doordeweeks nog een paar rij laarzen erbij om mee te trainen, zodat ik mijn ''dure'' laarzen voor de wedstrijden kan houden. Wat vinden jullie van de cavallo talent?Ik heb al gezocht naar oude topics en las dat de coating snel los laat? Hoe zit dat precies?

kelly0188

Re: Cavallo Talent ---> ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:14

Hoi! ik heb ze nu 2jaar en ze zijn nog heel mooi. als ik ze poets zijn ze weer als nieuw. Bij mij laat de coating niet los hoor. Ik vind het een fijne laars, heb ook helemaal geen pijn gehad ofzo met inlopen.. Hoop dat je hier wat aan hebt!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:46

Dus je had geen pijn bij het inlopen. ik dacht dat ik ergens had gelezen van wel Tong uitsteken
Ik volg dit topic even, wil namelijk misschien ook de cavallo talent.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:52

Ik heb ze ook, al ee jaar of 2 nou. Ze blijven heel mooi, doen WEL pijn met inlopen Haha! . Makkelijk te onderhouden en schoon te maken. Bij mij zien ze er echt nog als nieuw uit.

Ik ben zelfs met mijn paard in water gevallen met mijn laarzen aan, en ze hebben er niks aan geleden ( behalve dat ze nu super strak zijn Clown )

edit: en ik gebruik ze echt intensief, ik rij bijna iedere dag plus wedstrijden ermee Knipoog

Fleming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:21

Zijn deze laarzen van leer of rubber? Klinkt wel als goede laarzen iig. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:22

Fleming schreef:
Zijn deze laarzen van leer of rubber? Klinkt wel als goede laarzen iig. Lachen

Ze zijn van leer Lachen

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 09:57

OK, ik ben bij de winkel geweest, en daar raden ze mij af om deze laarzen te kopen omdat ze gewoon niet van top kwaliteit zijn en omdat de zool vrij snel los laat. Ik ben nu toch voor een paar petri's gegaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:00

Welke Petrie's heb je gekocht?

Want van de Petrie Perfect laat bij heel veel mensen de coating heel snel los.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 10:02

Ik heb een stel petri perfect gekocht maar dan het ouwe model.Die man had ze in de winkel precies in mijn maat, en ze waren nog als nieuw, omdat iemand er een rits in wilde laten zetten maar er was per ongeluk ook elastiek bij gekomen, dus degene wilde ze niet meer. En aangezien ik nog niet te dure laarzen zocht voor mijn training en deze precies mijn maat waren heb ik die maar mee genomen Haha!

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:24

barreltjuh schreef:
Ik heb een stel petri perfect gekocht maar dan het ouwe model.Die man had ze in de winkel precies in mijn maat, en ze waren nog als nieuw, omdat iemand er een rits in wilde laten zetten maar er was per ongeluk ook elastiek bij gekomen, dus degene wilde ze niet meer. En aangezien ik nog niet te dure laarzen zocht voor mijn training en deze precies mijn maat waren heb ik die maar mee genomen Haha!

Mazzeltje zeg!