Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

VeerenAshley schreef:idd, poetsen moet je erbij nemen, ik vind het allezins lang niet ergLekker in de modder rollen is alleen maar gezond voor je pony! Ach, en poetsen kan toch ook leuk zijn (of je doet alleen maar zijn hoofd en plaats waar het zadel op komt te liggen)?
Mag ik je trouwens vragen wat de afstamming is van je Cob? Vind ik altijd interessant om te weten.
en het kan heus geen kwaad dat je pony een paar modderplekken heeft hoor, hij zit er lang niet mee in! tenzij het aan de singel of zadel is ofzo, dan kan het wel gaan schuren. Maar voor de rest, niets van aan trekken, en lekker laten zitten
tenzij je wedstrijden moet rijden nat
VeerenAshley schreef:Lekker in de modder rollen is alleen maar gezond voor je pony! Ach, en poetsen kan toch ook leuk zijn (of je doet alleen maar zijn hoofd en plaats waar het zadel op komt te liggen)?
Mag ik je trouwens vragen wat de afstamming is van je Cob? Vind ik altijd interessant om te weten.

Yaraa schreef:ooh ookeejh:D:D bedankt voor jullie tips.. heb d'r vandaag inderdaad buiten gezet.. vond ze heerlijk..
noujaahh dan maar wat meer poetswerk inderdaad:P
Is ze nu al rustiger?