Okay als ik het nader hand bekijk was het best grappig.Ik en sam gingen op buitenrit.
nou wij op stal vraagt sam is het goed als ineke ook mee gaat?
Ik oke hoe meer zielen hoe meer vreugd
Nou wij lekker met zn 3en buitenritje maken .
maar mijn pony houd ervan om heel hard te galoperen .
Ze denk haast altijd dat het een race is en vooral als iemand voor haar begint te draven of in galop gaat dan haalt ze meestal gewoon in
Nou
dit keer ging sam draven met haar paard armani dus ik keek al een beetje naar haar van wat doe je nou ,want ze reed voorop en we waren aan het begin van een lang pad.
Nou dus mijn pony sabina die ging armani inhalen en galoperen ik reed best hard in galop maar dat ik sam inhaalde dat vond ze niet erg dat mocht.
dus ik lekker in galop ze maakte ook nog een vreugde bokje hihi
ik was erg op snelheid ik zat zoon beetje in rengalop.
maar op een gegeven moment komt de pony van ineke mij en sabien inhalen dat was niet de bedoeling maar twas best fris weer en levi besloot om zich een keer uit te leven maarja ik was een beetje aan het afremmen en toen kwam levi voorbij stormen ik schrok me rot want ik dacht van ja als levi voorbij kom dan denkt de mijne helemaal van race......
maar ineke viel dus eraf en ze viel in de berm maar wat doet die ze ze blijft de teugels vast houden dus ze werk meegeslepen!
het zag er best schokkend uit maar gelukkig had ineke niks... op een wat modderig achterste na dan
nou wij ook ons avontuur weer gehad . maar toen armani begon met draven wou ineke nog zeggen kunne we niet beter blijven stappen? maar twas al te laat mijn pony schoot ook al met haar turbo vooruit.
, misschien moet je je indenken wat er was gebeurt al ze die teugel niet had beet gehouden en de pony aan de kletter was gegaan. Durf er op te wedden dat die van jou (naar hoe jij het verteld) er achter aan was gegaan en er dan nmisschien nog veel meer ongelukken waren gebeurt
!