Vandaag maar weer eens een keertje wedstrijd gehad.
Gisteren mooi gewassen en ingevlochten, kom ik vanochtend vroeg op stal, is die muts (

Met joleen nog ff snel wat gewassen.
daar aangekomen nog ff wat shampo erop gespoten die je zonder water kan gebruiken en daarna was ze wel weer mooi wit. Nou pony klaargemaakt en losrijden maar. Het losrijden ging niet echt fantasties. Je kon het ook niet echt losrijden noemen, maar goed...
Toen de 1e proef. Ze was echt ZO lief! Het ging gewoon super super super! Afentoe wel wat kleine foutjes. Was afentoe een beetje aan het poedersuiker met der hoofd, maar verder echt geweldig!

daar verder geen commentaar.
Daarna de 2e proef.
Nou, die ging helemaal geweldig. Echt niks ging er gewoon fout. Ze was gewoon zo lekker rond enzo. Echt heel fijn. 1 eer was ze met terugnemen een beetje uitgegleden, omdat het daar wat gladder was, maarja. daar ahd ik als commentaar, dat ik meer moest oefenen op de overgangen terug, maar als dat goed voor elkaar was, ging het ons zeker lukken

Ik was dus echt super tevreden met de proeven. mijn lieve meissie!

Daarna heeft Joleentje uitgestapt en daarna naar de trailer gestapt.
toen we klaatr waren gekeken of de punten er hingen...
In de 1e proef had ik 155 punten. Echt k*u punten gewoon

de punten voor de 2e proef hingene r nog niet. Dus nog even bij het springen gekeken. Daarna bracht een meisje die ook bij ons op de manege staat mijn coupons. Die lagen er al wel. Dus ik kijken.
Had ik in de 2e proef 175 punten en 1e.

Mijn supermeissie heeft der best iig gedaan en daar gaat het om

Op naar Haarle morgen!
Groetjes Monica!