prijzen op Subtop wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ecco

prijzen op Subtop wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 22:46

Ik wil dit toch eens aankaarten op bokt....weet niet of er al eerder topic van is maar dan hoor ik dat wel..
Zit zo, ik ben vandaag naar een nationale wedstrijd geweest in Oirschot. Ik rijd met 2 paarden Prix St.Georges en zat 2x in de prijzen. En jullie raden nooit wat ik kreeg.....een mok met een paar bonbonnetjes en 2 kleine kommetjes met paar kleine chocolaatjes!!!!!!nou sorry hoor maar ik kon 25 euro inschrijfgeld betalen en dan zoiets!! Maken ze eerst bij de KNHS zoveel ophef over dat zilverwerk dat je kreeg bij de oude ZZGP en dan doen ze zelf nu zoiets...Ik vind eigenlijk dat dat niet kan hoor...Wat is jullie mening hierover???

Alanta

Re: prijzen op Subtop wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 06:59

Tja volgens de tarievenlijst hoeven ze geen prijzen schaal aan te houden met € 12,50 euro per proef als startgeld, maar ik vind het waardeloos. Ik rij zelf gewoon in de basis en dat is al duur genoeg, maar wij hebben regelmatig geldprijzen, ook al betaal je € 7,50 aan startgeld per proef.
Ik geloof, naar alles wat ik hoor en lees, dat deze "Suptop" wedstrijden er organisatorisch niet beter op gaan worden. Ook moet je voor "Suptop" wedstrijden verder rijden, zou inderdaad fijn zijn als ze oprijzengeld gaan geven, of in ieder geval "normale" prijzen.
Ze moeten zo maar doorgaan, dan komt er niet al te veel van terecht, denk ik.
Trouwens, nog gefelicitieerd!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:56

Gefeliciteerd met de prijzen Haha! Clown

Ik vind het eerlijk gezegd echt niet kunnen. Ben zelf maar basisruitertje dus heb er verder niks mee van doen, maar ik vind dat de prijs voor de ruiter die eerste wordt minstens startgelddekkend moet zijn voor de basissport (en daar mogen het dan van mij best bekers of voorwerpen zijn, het is maar hobby) en echt nog wel wat meer voor de subtop en daar sowieso geldprijzen. Flink wat subtopruiters rijden professioneel. Daar sta je dan met je chocolaatjes.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:59

Die prijzen zijn inderdaad wel waardeloos, dan kreeg je in mijn tijd meer voor een belgisch A proefje. Scheve mond

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:03

jeetje, dat krijg je bij een onderlinge dressuurwedstrijd waar je net je eerste B proef hebt gewonnen!!!
Ik vind het ook nogal magertjes!!
maarja, volgens mij is er weinig aan te doen.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:17

Men heeft speciaal voor deze wedstrijden een nieuwe categorie uitgeschreven. Organiserende verenigingen zijn dan niet verplicht tot een prijzenschaal en kunnen zich er inderdaad simpel vanaf maken met een beker of een kopje.
Verplichten ze de verenigingen wél tot een prijzenschaal dan wordt er geen wedstrijd meer georganiseerd want dan zijn alle verenigingen failliet... De eerste prijs zou dan 5x 12,50 moeten zijn en plaats 2 t/m 5 verdelen 10x 12,50, de volgprijzen krijgen 25 euro... Verder krijgen de juryleden een hogere vergoeding dan de basissportjury's, dus dat komt er ook nog bij. Plus de reiskosten... Reken uit je verlies...

Het oog van de KNHS was weer groter dan het organisatorisch vermogen............

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:55

Haha het moet niet gekker worden..

misschien moeten we ff CGJ12 inschakelen, hij heeft al meerdere dingen voor elkaar gekregen. Clown

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:57

Huh, dat vind ik idd een beetje raar om te krijgen als je op dat niveau rijdt en zoveel inschrijfgeld betaalt..

karlijnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:20

zul je net op dieet zijn.....

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:31

Haha, wat een 'schrale' prijs..
Lijkt wel de troostprijs bij de B-B ruitertjes Knipoog
Of je prijsje van het meedoen aan het ponyspel Knipoog

Bij ons (in de B nota bene) waren het nog bandages ofzo..
Maar ik vind ook, dat als je zo hoog in de sport zit, en zoveel inschrijfgeld moet dokken, dat je dat minstens (dubbel!) terug moet kunnen verdienen!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:38

Idd wel heel zuinig..

Zo had ik laatst ook de 1e prijs in de m1.. kreeg ik een waardebon van 10 euro, terwijl het startgeld 7,50 was..dus kon de benzine er nog niet eens uit hebben (was niet zo ver, maar toch..)
Maar heb toen in het reglement gekeken..en volgens mij correct me if I'm wrong was er bij startgeld boven de 10 euro wel zo'n bep. regeling met 1e moet min zoveel x het inschrijfgeld zijn enz.. Maar nogmaals weet het niet meer zeker..

Maar dit is dan voor de reguliere (officiele) wedstrijden..daar vallen subtop wedstrijden zeker buiten? (als in een eigen reglement o.i.d.?)

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:04

Of het ware héle dure bonbons Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 23:15

van met gouden laagje ofzo Tong uitsteken

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 07:46

zoiets idd....

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 07:48

Maar daar zijn dus geen bep. regels voor verder?
Vind het wel een beetje schandalig moet ik zeggen.. Bloos

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 13:22

Hihi, dan had je nog meer dan ik bij de selecties! Ik kreeg alleen maar een roset. O ja en een felecitatie! Die zullen dan wel erg duur zijn!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:27

Ja idd..handen gewassen met zilver o.i.d Clown

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 07:24

Het is allemaal niet heel erg grappig. Ik zie heus de humor er wel van in mbt de chocolaatjes hoor, maar zoals Alanta ook al zegt we moeten een pokke end rijden voor een wedstrijd en worden dan ook nog eens afgescheept met een mok. Bij ons was dat vorige week een beker (zoals ook in de basiswedstrijdsport) maar bij ons kwamen er maar 4 opdagen van de 9 aanmeldingen en dat betekende uiteraard een prijs minder..... Wat de organisatie betreft: Als er maar zo weinig deelnemers op komen dagen kan het natuurlijk helemaal niet uit om een wedstrijd te organiseren..............

Huilen KUNNEN WE ALSJEBLIEFT THIEU VAN GANSEWINKEL WEER TERUG KRIJGEN?????? please please please Huilen OFWEL DE ZZGP!!!

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 21:54

Ik geloof idd dat dat beter zou zijn ja!!!toen was alles tenminste ook goed geregeld. wijzigde je starttijden niet 10x in een week en moest je gewoon altijd op je starttijd rijden en niet zoals vandaag in hulten dat ze op het secretariaat zeggen je moet om 13u, je snel snel gaat opzadelen en je pas om 14u de ring in kan!!!ook weer zoiets waardeloos...moet wel zeggen, prijzen waren in Hulten wel top!!!

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 09:13

ecco schreef:
Ik geloof idd dat dat beter zou zijn ja!!!toen was alles tenminste ook goed geregeld. wijzigde je starttijden niet 10x in een week en moest je gewoon altijd op je starttijd rijden en niet zoals vandaag in hulten dat ze op het secretariaat zeggen je moet om 13u, je snel snel gaat opzadelen en je pas om 14u de ring in kan!!!ook weer zoiets waardeloos...moet wel zeggen, prijzen waren in Hulten wel top!!!

Ach, da's dan toch al iets nietwaar? Het is daar allemaal nog enigzins amateuristisch, ze zijn net begonnen met het organiseren van deze wedstrijden en moeten het doen met de hulp van mensen daar van stal, die geen van allen nog ooit zoiets gedaan hebben. Maar de goede wil is er wel en de organisatie, huisvesting van de jury en de losrijdbak waren al een heel eind verbeterd voorbij de vorige keer (toen zat de jury bij H nog gewoon aan een tafeltje langs de bakrand te blauwbekken, nu hadden die ook al een juryhok).

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 16:03

ben ik het idd ook mee eens...was al stuk verbeterd vergeleken met vorige keer....is voor de rest wel een prachtige accomodatie om nationale wedstrijden te rijden...goed losrijden nu idd, fijne wedstrijdbaan...hele goede prijzen..dus als de organisatie nu nog iets verbeterd is t perfect!!!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:25

Hulten is heel mooi prijzengeld en vanaf St. Willebrord nog redelijk te doen toch? Je zou eens moeten kijken. Ik was gister 2e en had 125 euro. En ook een mooie accomodatie!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 07:09

Begijp ik het nu goed dat je bij de ene wedstrijd wel prijzengeld krijgt en bij de andere niet? Dat zou toch helemaal van de gekke wezen!!

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 18:01

oh ja dat is zo....ene wedstrijd is vette prijzenpot en op de andere krijg je soms alleen een rozet!!!en denise ik weet dat hulten voor mij goed te doen is, ben er al 2x geweest...anders wist ik natuurlijk niet dat het nu verbeterd was ten opzichte van de vorige keer!!!!maar bedankt voor de tip nog!!!gefeliciteerd met je prijs!!!!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:47

tja inderdaad zuinig.. ik rij alleen wedstrijdjes bij mij op de ponyclub en daar ben ik ook al best wel veel geld aan kwijd.. heb nog nooit wat gewonen en als je wint krijg je alleen een wisselbeker.. tja.. das ook zuinig