Onderlinge wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nynkeline

Onderlinge wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:03

Ik rij nog maar net een andere pony erbij, en ze loopt best redelijk. Nou vroeg ik me af waar je onderlinge wedstrijden kunt vinden, omdat ik gewoon eens wil zien wat ze in een andere omgeving doet.
Weet iemand van jullie waar ik dit kan vinden?

groetjes nynke

ohjah heb al even op startlijsten en dan naar de kalender gekeken hier zijn er af en toe een paar in sneek, dan staat daar een R van rijstijl bij, jureren ze dan alleen op je rijstijl of ook gewon de hele proef?

Apocalatch

Re: Onderlinge wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:05

Bij de meeste rijverenigingen/ponyclubs worden meestal wel onderlinge wedstrijden gehouden. Dat van rijstijl zou ik niet weten

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:06

In bepaalde manege's ook dacht ik zo. Veel succes!

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:08

dat is hem nou juist bij onze vereniging wordt er maar 2 keer in het jaar een onderlinge georganiseerd waarvan 1 buiten en 1 binnen. De binnenwedstrijd is net geweest en buitenwedstrijd is pas in juli, dus daar heb ik niks aan duurt nog veel te lang.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:25

Kan je niet vragen of je buiten mededingen een keer mee mag rijden bij een vereniging bij jou in de buurt?

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:36

ik weet dat studentenverenigingen dat onderling doen is wel heel leuk, maar weet niet of dat ook bij andere verenigingen dat doen

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:38

mijn instructrice gaat in t voorjaar/zomer onderlinge wedstrijd geven waarschijnlijk, maar dat is een beetje te ver Tong uitsteken
dat is in 't gooi

unico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:33

Ik meende ook dat onderlinge wedstrijden alleen maar voor die vereniging gehouden werden. Bij ons zijn ook vrij vaak onderlinge wedstrijden. maar alleen van onze vereniging. Ook worden er wel eens onderlinge wedstrijden van een andere vereniging bij ons gehouden, maar ook dat is alleen maar van die vereiging.