paardrijden amerika en kamp

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

willemijn143

paardrijden amerika en kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 17:08

Hoi!! Ik had 2 losse vraagjes, namelijk:
1) Ik wil heel graag (met familie die niet rijdt, ik rijd wel) een tocht maken in Amerika, wij gaan namelijk in de zomervakantie naar Amerika, richting Californië enzo, en daar zou ik heel graag wat paarden willen huren om een tocht te maken. Nou heb ik mijn gezin zover gekregen ook mee te gaan, dat lijkt ze ook wel erg leuk, (zij hebben geen ervaring) maar nou is het een beetje moeilijk zoeken naar zo'n ranch gebeuren waar het kan. Heeft iemand ervaring met beginnerstochten in Amerika of weet iemand waar het kan? Dan zou ik dat heel graat weten Haha!
2) Oja, ten tweede had ik nog een vraagje over een ruiterkamp of trektocht. Ik heb zelf een pony gehad (ivm met tijdgebrek niet meer Verdrietig Verdrietig ) , dus ik heb wel de nodige ervaring, maar geen pony om mee te nemen. Weet iemand een leuk kamp, voor gevorderden met veel buitenrijden, lekker primitief, geen zwemspelletjs maar echt into de paarden, zonder poetswedstrijden ofzo, gewoon iets serieus. En dus zonder zelf een pony mee te nemen!
Groetjes Willemijn

ladypaard

Re: paardrijden amerika en kamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 00:02

heb zelf een tocht gemaakt door de red canyon heen, je kon ook een tocht daar maken door bryce canyon (maar dat had ik niet door Boos! maja dat is dus in de buurt van bryce canyon geloof ik heette die camping Ruby´s in,
weet niet of het op jouw route licht,
voor die tochten maakt het niet uit of je kan rijden, paarden hobbelen wel )alleen stap dus voldoende tijd om veel foto´s te maken, (amerikanen vonden al dat ze konden rijden als ze al eens een keertje een tocht van een uur hadden gemaakt) bij mij was er eentje die nog nooit had gereden, , (en dan ga je mee op een tocht van 4 uur)

edit, voor je 2e vraag wil ik je doorverwijzen naar, www.members.lycos.nl/ladypaard
(www.alleponykampen.741.com is de nieuwe maar nog niet helemaal af.)

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:06

een leuk ponykamp in op manege cahama er is niet zoveel plek meer maar informeren waard we hebben leuke paardjes en er worden leuke spelletjes gedaan

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:07

dit is trouwens de site voor meer info. www.manegecahama.nl dat is iets makkelijker informeren

willemijn143

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 10:27

Hoi dankjullie wel Haha! ik ga even informeren naar die camping Ruby's Haha!!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:25

jawel!!! de zingendehuifkar ga lekker 5 dagen op trektocht! Door drenthe! hele dagen te paard door bos, heide en meertjes, slapen in een tentje of caravan bij boerencampings. compleet verzorgd, paard, eten, drinken, slaapplaatsen voor 265 Euro's!!!
Kijk voor meer info even op www.freewebs.com/dezingendehuifkar
www.dezingendehuifkar.hyves.nl

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:27

oh jaa doen voornamelijk volwassenen aan mee, jongsten zijn vaak twintigers en ook wel serieuze endurence ruiters, mensen die ook een beetje het avontuur opzoeken, zou dus bij je kunnen passen! (allerlei soorten paarden van belg tot arabier, van fjord tot draver. )

willemijn143

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 16:43

heey ok vet gaaf dankjewel Haha!