7 maanden wachten op paardenpaspoort

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sallybally

7 maanden wachten op paardenpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 23:21

Ik heb mijn pony in juli laten enten cippen en heb toen het registratieformulier van zijn chip opgestuurt waarmee ik zijn paspoort kan krijgen maar heb nog steeds mijn paspoort niet. Heb wel een copie gemaakt voor ik het opgestuurd heb. De dierenarts zei toen dat het ongeveer zes weken kon duren. Ben al zeven maanden aan het wachten. heb al vaak gebeld maar dan zeggen ze steeds dat hij binnekort komt. Ik wil dus weten of het vaker voor komt dat het zo lang duurt voor je het krijgt. En er meer zijn die dit ook gehad hebben.

Groeties van Babs en een pootje van El Salvador

Urielle

Re: 7 maanden wachten op paardenpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:57

Lijkt me heel stug. Mijn paspoort is pas weggeweest naar het KWPN en was binnen 2 weken terug en dan woon ik ook nog eens in Belgie.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 10:38

Ik ben er sinds april mee aan het donderjagen geweest en heb hem begin deze maand pas binnen gekregen. Het kan dus wel, maar alleen als er dingen mis zijn gegaan.

Ik zou nog een keer bellen en voet bij stuk houden dat je binnen een bepaalde tijd je paspoort wilt hebben. Desnoods gebruik je een leugentje om bestwil, bijv. dat je over 2 weken een wedstrijd wilt rijden. Meestal worden ze daar wel iets minder traag van.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 14:44

7 maanden is wel heel lang, dat klopt niet hoor.
Ik zou er echt achteraan gaan net wat fjordnina zegt

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 14:46

7 maanden is idd veel te lang. Waarschijnlijk is er gewoon iets fout gegaan. Ik zou idd een leugentje om bestwil gebruiken zeggen dat je hem dringend nodig hebt.

Ik heb mijn shet vorig jaar ook laten chippen etc, DA heeft alles opgestuurd naar NSPS en ik had binnen 3 weken het paspoort in huis.

sallybally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 19:32

Ga maandag dus maar weer bellen. Ben blij dat ik niet de enigste ben. Hopen dat ie binnenkort tog echt komt.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:56

waha had m binnen 2 dagen Haha! , ze zijn net verhuisd naar Harderwijk (kwpn) en ja ik woon dus in harderwijk, we zijn even langsgereden (kwamen 10 minuten voor sluitingstijd binnen, maar we werden er nog netjes geholpen Nagelbijten / Gniffelen )