Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Teddy fleece bevalt dus goed ? Maar is ook behoorlijk duur toch ?
Zelf heb ik idd ook een zelfgemaakte fleece deken ( van Zeeman ). Mar die is na 10 minuten nu al goed nat, dus dan wil ik een andere droge deken op kunnen doen. Vandaar mijn zoektocht.
mistral2203 schreef:Ik heb een fleece deken van BR, die ik ook gebruik als het erg koud is (paard is geschoren)
Maar werkt ook perfect met zweten! Ik zou niet weten wat voor stof het is, maar in de prijs zit idd nogal wat verschil
Je hebt ook van die ouderwetse dekens (ik weet niet of je nog oma's hebt, maar die zij vroeger gebruikte als deken op bed) Deze nemen echt super goed vocht op!
_June schreef:Ik heb een fijne wollen van equi nog iets, zal morgen eens kijken op stal!
marloezzke schreef:ik vind de shamrokpower van bucas de fijnste deken die er is!
je paard is er in een kwartiertje onder droog!
je kunt hem daarnaast ook als stal/transport en onderdeken gebruiken, hij blijft perfect liggen en er blijft niets aan hangen zoals zaagsel en stro.
daarnaast ademend hij super en is hij lkkr warm waardoor hij een prima onderdeken is!
ik vind ze dan ook absoluut het geld waard
Plukje schreef:marloezzke schreef:ik vind de shamrokpower van bucas de fijnste deken die er is!
je paard is er in een kwartiertje onder droog!
je kunt hem daarnaast ook als stal/transport en onderdeken gebruiken, hij blijft perfect liggen en er blijft niets aan hangen zoals zaagsel en stro.
daarnaast ademend hij super en is hij lkkr warm waardoor hij een prima onderdeken is!
ik vind ze dan ook absoluut het geld waard
Deze heb ik ook, daar kan geen fleecedekentje tegenop hoor!!