Vraagprogramma inclusief juryleden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Vraagprogramma inclusief juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 16:01

Noordbeemster is zijn tijd ver vooruit......... Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

"Elk nadeel hep zijn voordeel"....... dát dan weer wél....... Haha! Haha! Haha!

M59

Re: Vraagprogramma inclusief juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:02

Waha, weetje precies naar welke je niet hoeft te gaan als er een een hele strenge jury is.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:38

Vind het wel netjes dat ze het al vermelden, weet je iig waar je aan toe bent.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 07:28

Volgensmij is dat een eind bij jou uit de buurt... Het was me nog niet opgevallen, maar vind het zo gek nog niet. Je voorkomt in ieder geval afmeldingen na het publiceren van de startlijst waar de juryleden wel op staan en mensen zich afmelden vanwege dat ene jurylid. Misschien waren ze dat zat.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 08:19

Tja, zo kan het idd ook!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 09:44

Hmmm ... ik vind het wel een beetje te ver gaan. Ik weet ook niet of ik daar als jurylid blij mee zou zijn dat mijn naam pontificaal bij het vraagprogramma vermeld wordt.
Mag dat eigenlijk wel?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 09:48

Beetje apart, ik weet niet of ik daar voor zou kiezen. Het scheelt je misschien afmeldingen op het laatste moment, maar nu gaan mensen misschien eerst naar andere wedstrijden kijken, wat daar voor jury zit. Dan krijg je daarin een soort concurentieslag. Nee, ik publiceer de jury's altijd met de startlijsten, dat vind ik vroeg genoeg. Dat is na de sluitingsdatum, dus als ze dan nog afmelden zijn ze toch hun geld kwijt. Dus de meesten laten dat wel.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:15

Lijkt mij een vreemde zaak. Straks krijg je alleen maar combinaties die starten als Sinterklaas er zit. Ik zou er zelf ook niet zo blij mee zijn.
En wat dan als het betreffende jurylid opeens ziek is? Gaan we dan de organisatie aanklagen omdat ze ons onder valse voorwendselen hebben laten inschrijven? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:28

Scum schreef:
En wat dan als het betreffende jurylid opeens ziek is? Gaan we dan de organisatie aanklagen omdat ze ons onder valse voorwendselen hebben laten inschrijven? Haha!

Zou ook wat zijn idd! Knipoog

Vind ook te ver gaan, mensen houden toch meer zichzelf voor de gek denk ik als ze alleen bij de cadeautjesjury's gaan rijden.

Novice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 18:07

Persoonlijk maakt het mij niet uit welke jury er zit, ik doe mijn best en hoop dat mijn punten daar ook naar zijn, of jury A er nou zit of B.
Maar er zijn idd van die mensen die niet willen rijden als er een bepaalde jury zit...
Zorg dat je paard/pony voor elkaar is, dan rijd je bij de meeste juryleden wel een punt, en soms ook wel eens niet Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:29

Hmmm, ik vind het zo gek nog niet... Haha!
Ik zou er zelf trouwens ook geen moeite mee hebben als jurylid.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:42

Mij maakt het ook niet uit of mijn naam erbij vermeld staat. Ruiters die bewust zoeken naar soepele juryleden komen zichzelf wel een keer tegen. En ik denk dat iedereen wel één of twee jury's heeft waar je liever niet bij zou willen starten maar zie dat dan als een uitdaging om juist daar een proef bij neer te zetten waar ze niet omheen kunnen!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:09

daffodil schreef:
Ruiters die bewust zoeken naar soepele juryleden komen zichzelf wel een keer tegen.

en dan komen ze zichzelf tegen en wie heeft het dan gedaan? viewtopic.php?f=95&t=711343
Het is te begrijpen dat wedstrijdorganiserende verenigingen graag veel starters binnen willen halen en wedstrijdrijdende combinaties graag veel punten willen halen, maar laten de combinaties dan wel bij zichzelf (of de instructie) te rade gaan of ze echt klaar zijn voor de klasse waarin ze starten en niet bijven starten omdat ze 'met een dergelijke proef echt soms winstpunten rijden' .Verlies het welzijn van het paard niet uit het oog! Dan zul je zien dat ook de niet-Sinterklaas jury's best genegen zijn hoge punten te geven!

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:52

Heel opmerkelijk ! Hier in het zuiden staan de juryleden in 90% van de gevallen nog niet eens op de startlijst, dus wie er zit, zie je pas op het moment dat je op de wedstrijd bent (en dan zijn er nog maar erg weinig die zich dan omdraaien en niet meer starten). Ik vind het erg vreemd om niet te starten als er een bepaald jurylid zit, tuurlijk in het verleden heb ik ook wel eens meegemaakt, dat ik bij een bepaald jurylid minder punten behaalde, maar toch zal daar een reden voor zijn en die zoek ik liever eerst bij mezelf dan bij het jurylid

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:55

ik vind het wel fijn dat de namen van de jury's vermeld worden bij de startlijsten, maar bij het vraagprogramma hoeft het van mij niet

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:25

ik zou ze ook graag op de startlijst zien, zodat je kan zien waar een jury op let en welke opmerkingen hij toen gaf. Misschien is dat niet helemaal eerlijk, maar het geeft je wel iets om extra aan te werken.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:04

voor mij hoeft het niet.
ik heb zelden een jury 2 keer gehad(start ook niet zo vaak) en het maakt mij ook echt niet uit wie het is. ik zit niet op sinterklaasjurys te wachten. zo nodig zijn mijn punten niet

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:06

Tja, je hebt ruiters die de juryleden volgen.

Ik denk dan maar: Je rijd voor jezelf en voor je paard.. wat maken die punten dan uit. Mooi meegenomen als je beloond word voor een goed gevoel, maar verder: wat is er nou mooier dan tevreden uit een proef komen?

Mananeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:59

Elaine schreef:
Tja, je hebt ruiters die de juryleden volgen.

Ik denk dan maar: Je rijd voor jezelf en voor je paard.. wat maken die punten dan uit. Mooi meegenomen als je beloond word voor een goed gevoel, maar verder: wat is er nou mooier dan tevreden uit een proef komen?

Helemaal eens. Ben zeer serieus bezig, maar vind mijn eigen gevoel van de proef belangrijker dan de punten.

Reed vorige week een wedstrijd met veel bloembakken en boompjes langs de ring. Is normaal een reden voor mijn paard om te flippen. Nu kon ik hem voor de verandering mooi ontspannen rijden en was ik super tevreden. Helaas zag de jury dat niet zo. Die had liever een meer in oprichting lopend paard gezien. Nou, dat mag. Ik geen punten, maar wel heeeeeeel tevreden hoor.

Let wel: voor de meesten van ons is het hobby, geen werk waar we geld mee moeten verdienen. Ik hoop dat meer mensen zich daarna gaan gedragen. Ook voor de jury is het een hobby. We doen allemaal ons best, maar het blijft mensenwerk.