Help een manege getroffen door DROES !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aneliene

Help een manege getroffen door DROES !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 15:31

Paardeliefhebbers opgelet, het gaat hier om ene manege op basis van vrijwillgers die getroffen is door een ernstige uitbraak van droes. Om het hoofd boven water te houden is geld nodig kijk op www.ruiterclubbloemendaal.nl en steun deze paarden. Alle beetjes helpen.

Liedje

Re: Help een manege getroffen door DROES !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:33

Hoi!
Allereerst welkom op bokt! Het is alleen niet de bedoeling 3 keer hetzelfde berichtje te plaatsen Lachen Ik zal even een moderator om een slotje vragen Lachen
Veel sterkte met de paardjes, mijn oude verzorgpony heeft het ook gehad. Echt erg Scheve mond

aneliene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 15:35

Ja dat snap ik maar dit is wel voor een hele goede zaak toch ? Vandaar dus als je zo aardig wil zijn om het bericht niet op slot te willen doen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:37

Ja, dat klopt Ja Maar zo zijn de regels Lachen Als iedereen dit sooirt dingen drie keer post, raakt de server overbelast en hebben we geen bokt meer Haha! Ik geloof dat er een bepaald meldpunt voor droes is Ja zal wel even kijken Lachen

[Edit] Gevonden: viewtopic.php?f=3&t=370802

aneliene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 15:39

Dit was ook niet om te melden maar om hulp te vragen voor de manege, er is namelijk geen geld voor de behandeling maar goed ik heb het medlpunt ook gevonden , zou je het in ieder geval wel 1 keer willen laten staan (het leifst in de rubriek met de meeste reacties ) alvast bedankt

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:41

Ik kan daar niet over beslissen Lachen Doet de 'leiding' van bokt Lachen Als het gaat om hulp dat moet het weer ergens anders Haha! Maar dat verplaatsen de moderaters wel Lachen

aneliene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 15:42

ok ik zie het wel tot nu toe lijkt het goed te worden bekeken dus hoop dat het wat opleverd

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:53

Sneu voor de paardjes, maar waarom moet je die mensen financiel steunen? De droes behandeling is niet echt duur. Flesje betadine shampoo oplossen in schoonwater en dan de wond ermee doorspoelen. (mijn pony had 4 abcessen)
Bovendien hadden ze een financieel potje kunnen maken voor dit soort noodgevallen. Aangezien ze geen salaris hoeven te betalen ivm vrijwilligers.

aneliene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 16:20

De droes behandeling is wel duur als het gaat om de meerderheid van de paarden (kosten voor foto's ,bloedonderzoeken etc etc ) voor de rest wordt het geld van de contributie van de leden gebruikt om de paarden te voeren , de kwestie speelt al een aantal maanden en het potje is inmiddels al meerdere keren op vandaar

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:50

Dit topic mag volgens mij helemaal niet. Zie onderstaande quote.
Citaat:
Toevoeging:
Bedrijven waar droes heerst hebben geen wettelijke meldingsplicht. Het noemen van bedrijven op Bokt is dan ook niet toegestaan. Dit kan namelijk heel makkelijk onder de noemer laster en/of smaad vallen.
Bedenk dat dit internet is, en het lang niet altijd mogelijk is om de bron van een verhaal te controleren. Een bericht zal dus aan de Boktregels moeten voldoen.
Ditzelfde geldt ook voor de meldingen over rhinopneumonie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:58