morgen ijzel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kiddes

morgen ijzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 17:14

zouden jullie je paard morgen buitenzetten met ijzel(gladheid) sneeuw en regen en dan in de paddock..normaal doe ik het altijd maar is dit niet riskant.. Knipoog

Bluebontje

Re: morgen ijzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:00

Met sneeuw en regen gaan ze er in principe gewoon uit. Bij ijzel blijven ze staan. We moeten een stukje door het dorp lopen en dat is veel te gevaarlijk.
Als er overdag kans is op ijzel, houden we het weer goed in de gaten en proberen ze op tijd op te halen. Tot nu is dat altijd gelukt.

Xchantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:29

Wij laten onze paarden ook met ijzel naar buiten. ze staan normaal de hele dag buiten, tenzij het regent, dan minder lang. maar vooral het paard is erg druk, dus ook met ijzel gaan ze gewoon naar buiten:) het scheelt natuurlijk wel een stuk dat de wei naast de stal ligt:) langs de weg lijkt me ook riskant....

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:31

Het ligt er aan of ze ijzers onder hebben of niet.Zonder ijzers hebben ze meer grip maar met ijzers onder wordt het meer schaatsen dan lopen Clown

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:36

Al regent het 'stront' (bij wijze van spreke uiteraard Haha! , ik bedoel dus met alle weersomstandigheden) mijn paarden gaan altijd naar buiten. Daar worden ze groot en sterk van Haha!

Wel uiteraard voorzien van een dekentje Haha!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:38

Mijn Pony Leeft in de wei de stal is bijna alleen vor het uitpuffen en met een storm zoals vorige week .. Vingers aflikken
Beleeft ze ook eens wat..Tong uitsteken:P
Kunnen ze schaatsen met ijzel

Anonimo_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:40

De mijne moet wel naar buiten, heb een afspraak bij de dierenarts en moet er lopend heen aangezien we geen trailer hebben en de dierenarts vlakbij zit.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:49

Wiesje schreef:
Al regent het 'stront' (bij wijze van spreke uiteraard Haha! , ik bedoel dus met alle weersomstandigheden) mijn paarden gaan altijd naar buiten. Daar worden ze groot en sterk van Haha!

Wel uiteraard voorzien van een dekentje Haha!

Die van mij ook, wordt het ontzettend noodweer dan zet Wiesje ze meestal vroeger binnen. Ben altijd laat thuis van mijn werk.